вівторок, 17 березня 2020 р.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ !!!

ХІМІЯ 11 КЛАС (1 урок)
 Опрацювати  параграф 30 ст 151 - 157.
 6-7 балів - скласти опорну бок схему;
8-9 балів - скласти опорну блок схему та виконати вправу 430 ст157;
10-11 балів - скласти опорну блок схему та виконати вправу 440 ст 157.

ХІМІЯ 9 КЛАС (2 урок)
Опрацювати параграф 29 ст 164- 168
6-7 балів - скласти опорну блок схему;
8-9 балів - скласти опорну блок схему та виконати впрау 218 ст 168;
10-11 балів - скласти опорну блок схему та виконати вправу 219 ст 168.

ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС (І група та ІІ група)
Тема: "Інформаційні сервіси та хмарні середовища"
Опрацювати відео - лекцію, зробити опорний конспект :https://www.youtube.com/watch?v=O4Gr4mXXBs8

ХІМІЯ 8 КЛАС (3 урок)
Тема: "Кислоти" параграф 30 ст 159.
Опрацювати міні- лекцію

За звичайних умов кислоти можуть бути твердими – ортофосфорна, рідкими – сульфатна кислота, газоподібними – соляна. Карбонатна кислота існує лише в водному розчині, тому що вона не стійка.
Класифікація кислот
Ø  Оксигенвмісні – це кислоти, які в своєму складі містять атом Оксигену
Ø  Безкисневі- це кислоти, які не містять в своєму складі атом Оксигену. 
Ø  Одноосновні – це кислоти, які в своєму складі включають один атом Гідрогену .
Ø  Двоосновні – це кислоти, які в своєму складі містять два атоми Гідрогену. 
Ø  Трехосновні – це кислоти, які в своєму складі містьть три атоми Гідрогену.
Ø  Розчині – це кислоти, які розчиняються у воді (приклади)
Ø  Нерозчинні – це такі кислоти, які не розчиняються у воді. (приклади).
Ø  Летючі – це кислоти, які в своєму складі містять летючий елемент.(приклади).
Ø  Нелетучі – це такі кислоти , які в своєму складі не містять летючий елемент (приклади).
Метал, який стоїть по праву сторону Гідрогену в ряді активності металу з кислотами не реагує, тому що він мало активний.

Кислоти широко використовуються і різних сферах. (учні самі коментують ці сфери).
Хімічні властивості кислот.
*      Кислота + основа = сіль + вода (реакція обміну) – нейтралізації (де в домашніх умовах ми проводимо цю реакцію)

*      Дія на індикатори (учні зачитують в підручнику і коротенько конспектують).
*      Кислота + оксид  метала = сіль + вода(можна запропонувати учням самостійно скласти таку реакцію)

*      Кислота + метал = сіль + водень (згадати ряд активності металів)

*      Кислота + сіль = нова кислота + нова сіль (реакція обміну)

*      Термічний розклад 
Виконати завдання :
Вправа 237 ст 168 (письмово в робочі зошити).

ХІМІЯ 10 КЛАС (5 урок)
Тема : Естери - параграф 21 ст 125.
- Переглянути  відео - лекцію https://www.youtube.com/watch?v=IhMoSZWQqCo
- скласти опорну блок - схему.
виконати письмово в робочі зошити  вправу з підручника № 158 ст 128.


ІНФОРМАТИКА 11 КЛАС ( 8 урок)
Тема " Мультимедіа на веб - сторінках"Опрацювати відео - лекцію, зробити опорний конспект :https://www.youtube.com/watch?v=P8t_hkIb_sM



Виконане домашнє завдання чекаю на пошту або Вайбер. 




Немає коментарів:

Дописати коментар