Я, працюю учителем хімії в Мар'їнському ЗЗСО І - ІІІ ст № 2 Донецької області. Тема над якою я працюю : "Використання інтерактивних методів навчання при викладанні хімії". Педагогічне кредо : "Учень - це не посудина, яку потрібно заповнити, учень - факел, який треба запалити".
пʼятниця, 26 грудня 2014 р.
четвер, 18 грудня 2014 р.
Завдання 15.12.2014 - 19.12.2014
5-А
(природознавство)
&13
читати, відповісти на запитання 2 і 4 ст 60
5- Б (природоведение)
&13 читать, записать правила ст 55, 56.
Выполнить упражнение 4 ст 57.
7- А (хімія)
&12
читати, записати формули і правила ст 75. Виконати вправи 95, 96 ст 78.
7- Б (химия)
&12 читать, записать правила ст 91, выучить
таблицу валентности ст 92. Выполнить упражнения 1 и 2 ст 96.
8- А (хімія)
&16 читати, записати схему 7 ст 104. Виконати вправи 146,
147 ст 105.
&17 читати, записати схему 8 ст 108. Виконати вправи 151
та 155 ст 109.
8- Б (химия)
&17 читать, выполнить упражнения 3,5 ст 85.
&18 читать, записать правила ст 87, выполнить
упражнение 2 ст 89.
8-А і 8 –Б (основи
здоров*я)
&11
читати, записати схему на ст 97.
9- А (хімія)
&17
читати, виконати вправи 1 і 2 ст 122.
9- Б (химия)
&17 читать, записать правила ст 109, выполнить
упражнения 1 и з ст 111.
9-А і 9-Б (основи
здоров*я)
&11
читати, відповісти на запитання 1-4 ст 96.
10 (химия)
&12 читать, выполнить упражнение 3 ст 103.
11 (хімія)
&16
читати, виконати вправи 3 і 4 ст 82
неділя, 7 грудня 2014 р.
Завдання 08.12.2014 - 12.12.2014
5 - А (природознавство)
&12 читати, записати висновки в зошит ст 56.
5-Б (природоведение)
&12 читать, записать правила в тетрадь ст 51-52, ответить на вопросы 1, 3 ст 55.
7-А (хімія)
&11 читати, записати правила ст 71-72, виконати вправи 87, 89 ст 74.
7-Б (химия)
&11 читать, ответить на вопрос 2 ст 89.
8-А (хімія)
&14 читати, записати схему 5 ст 92, виконати вправи 127, 129 (в,б).
&15 читати, записати схему 6 ст 100, виконати вправи 140, 142 ст 102.
8-Б (химия)
&15 читать, записать правила ст 73, 75, ответить на вопрос 3 ст 77.
&16 читать, ответить на вопрос 3 ст 82.
8-А і 8-Б (основи здоров*я)
&10 читати, відповісти на запитання 2 ст 93.
9- А (хімія)
&16 читати, відповісти на запитання 1, 7 ст 119.
9-Б (химия)
&16 читать, ответить на вопросы 2, 4 ст 106.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
&10 читати, відповісти на запитання 1-3 ст 87.
10 (химия)
&11 читать, записать правила ст 85, 91, схему ст 87, выполнить упражнение 3 ст 194.
11 (хімія)
&15 читати, записати схеу 2 ст 80, виконати вправу 3 ст 81.
&12 читати, записати висновки в зошит ст 56.
5-Б (природоведение)
&12 читать, записать правила в тетрадь ст 51-52, ответить на вопросы 1, 3 ст 55.
7-А (хімія)
&11 читати, записати правила ст 71-72, виконати вправи 87, 89 ст 74.
7-Б (химия)
&11 читать, ответить на вопрос 2 ст 89.
8-А (хімія)
&14 читати, записати схему 5 ст 92, виконати вправи 127, 129 (в,б).
&15 читати, записати схему 6 ст 100, виконати вправи 140, 142 ст 102.
8-Б (химия)
&15 читать, записать правила ст 73, 75, ответить на вопрос 3 ст 77.
&16 читать, ответить на вопрос 3 ст 82.
8-А і 8-Б (основи здоров*я)
&10 читати, відповісти на запитання 2 ст 93.
9- А (хімія)
&16 читати, відповісти на запитання 1, 7 ст 119.
9-Б (химия)
&16 читать, ответить на вопросы 2, 4 ст 106.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
&10 читати, відповісти на запитання 1-3 ст 87.
10 (химия)
&11 читать, записать правила ст 85, 91, схему ст 87, выполнить упражнение 3 ст 194.
11 (хімія)
&15 читати, записати схеу 2 ст 80, виконати вправу 3 ст 81.
неділя, 30 листопада 2014 р.
Завдання 01.12.2014 - 05.12.2014
5- А
(природознавство)
& 11
читати, відповісти письмово на запитання 3-5 ст 53.
5- Б (природоведение)
& 11 читать, записать правила в тетрадь ст
46-48, письменно ответить на вопрос 4 ст 49.
7- А (хімія)
& 10
читати, записати правило в зошит ст 66, письмово виконати вправи 77, 78, 81 ст
70.
7- Б (химия)
& 10 читать, записать правила и формулы в
тетрадь ст 78, выполнить письменно упражнения 1, 3 ст 82.
8- А (хімія)
& 12
читати, записати правило ст 75 та схему 3 ст 79, письмово виконати вправи 112,
113 ст 81.
& 13
читати, записати правило ст 83 та схему 4 ст 86, виконати вправу 121 ст 87.
8- Б (химия)
& 13 читать, записать правила ст 62, 63 и
таблицу на ст 64. Выполнить упражнения 3 и 4 ст 66.
& 14
читать, выполнить упражнения 1 ст 71.
8-А і 8- Б (основи здоров*я)
& 9
читати, записати схему в зошит ст 82.
9-А (хімія)
& 14
читати, записати малюнок 14.4 ст 105, виконати вправу 11 ст 109.
& 15
читати, записати правило ст 112, виконати вправу 9 ст 115.
9-Б
(химия)
& 14 читать, записать правила ст 87, 88,
выполнить упражнение 3 и 4 ст 91.
& 15 читать, записать правила ст 93-96,
выполнить упражнение 3 ст 99.
9-А і 9-Б (основи
здоров*я)
& 9
читати, відповісти на запитання 6, 10 ст 80.
10 (химия)
& 10
читать, выполнить упражнение 2 ст 85.
11 (хімія)
& 14
читати, записати схему 1 ст 77, виконати
вправу1 ст 79.
вівторок, 25 листопада 2014 р.
Обучение.
Сегодня много детей пришло в школу на консультации, а кто просто принести тетради с выполненными заданиями. Все рады были видеть друг друга живыми и невредимыми.
понеділок, 24 листопада 2014 р.
Завдання 24.11.2014 - 28.11.2014
5- А
(природознавство)
& 10
читати, записати схему 37 ст 47, письмово вправа 4 ст 49.
5- Б (природоведение)
& 10 читать, записать правила в тетрадь ст
42-44, письменно упражнение 4 ст 45.
7- А (хімія)
& 9
читати, записати правило в зошит ст 61, письмово вправи 70, 71, 74 (а,б) ст 65.
7-Б (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 74,
выполнить упражнение 1 и 2 ст 77.
8- А (хімія)
& 10
читати, розглянути розв*язки задач, письмово вправа 94 ст 64.
& 11
читати, записати правила в зошит ст 68, письмово вправи 102, 104 ст 72.
8- Б (химия)
& 11 читать, записать правила в тетрадь ст 53,
письменно выполнить упражнения 1-3 ст 55.
& 12
читать, письменно упражнение 1 ст 60.
8- А і 8-Б (основи
здоров*я)
& 8
читати, письмово відповісти на запитання 3 ст 77.
9- А (хімія)
& 12
читати, письмово вправа 1 ст 87.
& 13
читати, записати схему 13.2 ст 93, письмово вправі 1, 2 ст 98.
9-Б (химия)
& 12 читать, письменно выполнить упражнение 3 ст
78.
& 13 читать, записать таб 5 ст 81и правила ст
82-84, выполнить письменно упражнение 4 ст 85.
9- А і 9- Б (основи
здоров*я)
& 8
читати, письмово відповісти на запитання 3 ст 70.
10 (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 73
-74, письменно выполнить упражнения 1 и 3 ст 78.
11 (хімія)
& 13
читати, записати таб 7 ст 70, письмово
виконати вправи 2 і 5 ст 71.
неділя, 16 листопада 2014 р.
Завдання 17.11.2014 - 31.11.2014
5- А (природознавство)
&9 читати, записати висновки в зошит ст 42, Письмово відповісти на запитання 3 ст 43.
5 - Б (природоведение)
&9 читать, записать правила в тетрадь ст 38. Выполнить письменно упражнение 5 ст 41
7- А (хімія)
&8 читати, записати правила в зошит ст 54, 56, записати схему 6 в зошит ст 59. Виконати письмово вправу 62 ст 60.
7- Б (химия)
&8 читать, записать правила в тетрадь ст 69. Выполнить письменно упражнение 1 и 9 ст 73.
8- А (хімія)
&9 читати, записати правила в зошит ст 51, записати схему 1 ст 53. Письмово виконати вправи 82, 84 ст 56.
8- Б (химия)
&10 читать, записать правила в тетрадь ст 49, 51. Выполнить письменно упражнения 2-4 ст 53.
8- А і 8- Б (основи здоров*я)
&7 читати, виконати усно вправу 6 .
9- А (хімія)
&10 читати, записати правила в зошит ст 67, 70, 72. Письмово виконати вправу 1 ст 73.
&11 читати, записати правила і формули в зошит ст 75. Виконати письмово вправу 9 ст 79.
9- Б (химия)
&10 читать, записать правила в тетрадь ст 61, 65.
&11 читать, записать правила в тетрадь ст 67-70. Выполнить письменно упражнение 1 ст 73.
9- А і 9 -Б (основи здоров*я)
&7 читати, Письмово відповістти на запитання 3 ст 62.
10 (химия)
&8 читать, записать правила в тетрадь ст 62, 65, 69. Выполнить письменно упражнения 2, 3 ст 69.
11 (хімія)
&10 читати, письмово виконати вправу 8 ст 64.
&11 читати, письмово виконати вправу 2 ст 66.
&12 читати, письмово виконати вправу 4 ст 67.
&9 читати, записати висновки в зошит ст 42, Письмово відповісти на запитання 3 ст 43.
5 - Б (природоведение)
&9 читать, записать правила в тетрадь ст 38. Выполнить письменно упражнение 5 ст 41
7- А (хімія)
&8 читати, записати правила в зошит ст 54, 56, записати схему 6 в зошит ст 59. Виконати письмово вправу 62 ст 60.
7- Б (химия)
&8 читать, записать правила в тетрадь ст 69. Выполнить письменно упражнение 1 и 9 ст 73.
8- А (хімія)
&9 читати, записати правила в зошит ст 51, записати схему 1 ст 53. Письмово виконати вправи 82, 84 ст 56.
8- Б (химия)
&10 читать, записать правила в тетрадь ст 49, 51. Выполнить письменно упражнения 2-4 ст 53.
8- А і 8- Б (основи здоров*я)
&7 читати, виконати усно вправу 6 .
9- А (хімія)
&10 читати, записати правила в зошит ст 67, 70, 72. Письмово виконати вправу 1 ст 73.
&11 читати, записати правила і формули в зошит ст 75. Виконати письмово вправу 9 ст 79.
9- Б (химия)
&10 читать, записать правила в тетрадь ст 61, 65.
&11 читать, записать правила в тетрадь ст 67-70. Выполнить письменно упражнение 1 ст 73.
9- А і 9 -Б (основи здоров*я)
&7 читати, Письмово відповістти на запитання 3 ст 62.
10 (химия)
&8 читать, записать правила в тетрадь ст 62, 65, 69. Выполнить письменно упражнения 2, 3 ст 69.
11 (хімія)
&10 читати, письмово виконати вправу 8 ст 64.
&11 читати, письмово виконати вправу 2 ст 66.
&12 читати, письмово виконати вправу 4 ст 67.
неділя, 9 листопада 2014 р.
Завдання 10.11.2014 - 14.11.2014
5- А (природознавство)
& 8 читати, записати підсумки в зошит ст 39.
5- Б (природоведение)
& 8 читать, записать правила в тетрадь ст 34, 36. Ответить письменно на вопрос 6 ст 37.
7- А (хімія)
& 7 читати, записати правило в зошит ст 51, виконати письмово вправи 51 та 52 ст 53.
7 - Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 64-65. Выполнить письменно упражнение 2 ст 67.
8-А (хімія)
& 8 читати, записати правила в зошит ст 44 та висновки ст 47. Виконати вправу 75 ст 48.
8- Б (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 46, выполнить письменно упражнения 2, 4 ст 48.
8 -А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 2-4 ст 60.
9- А (хімія)
& 9 читати, записати правила в зошит ст 63. Виконати письмово вправи 5 та 6 ст 66.
9-Б (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 51, 56. Записать формулы ст 53, 54, 56. Выполнить упражнения 1-2 ст 58.
9- А та 9-Б (основи здоров*я)
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 1-3 ст 55.
10 (химия)
& 7 читать, записать в тетрадь правила ст 56, 57. Выполнить письменно упражнение 2 ст 61.
11 (хімія)
& 8 читати, виконати вправу 5 ст 57.
& 9 читати, записати формули в зошит ст 57.
& 8 читати, записати підсумки в зошит ст 39.
5- Б (природоведение)
& 8 читать, записать правила в тетрадь ст 34, 36. Ответить письменно на вопрос 6 ст 37.
7- А (хімія)
& 7 читати, записати правило в зошит ст 51, виконати письмово вправи 51 та 52 ст 53.
7 - Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 64-65. Выполнить письменно упражнение 2 ст 67.
8-А (хімія)
& 8 читати, записати правила в зошит ст 44 та висновки ст 47. Виконати вправу 75 ст 48.
8- Б (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 46, выполнить письменно упражнения 2, 4 ст 48.
8 -А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 2-4 ст 60.
9- А (хімія)
& 9 читати, записати правила в зошит ст 63. Виконати письмово вправи 5 та 6 ст 66.
9-Б (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 51, 56. Записать формулы ст 53, 54, 56. Выполнить упражнения 1-2 ст 58.
9- А та 9-Б (основи здоров*я)
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 1-3 ст 55.
10 (химия)
& 7 читать, записать в тетрадь правила ст 56, 57. Выполнить письменно упражнение 2 ст 61.
11 (хімія)
& 8 читати, виконати вправу 5 ст 57.
& 9 читати, записати формули в зошит ст 57.
понеділок, 3 листопада 2014 р.
Завдання 03.11.2014 - 07.11.2014
5- А (природознавство)
& 7 читати, записати підсумки в зошит ст 35.
5- Б (природоведение)
& 7 читать, ответить письменно на вопрос 5 ст 33
7- А (хімія)
& 6 читати, записати правила в зошит з ст 42, 43. Виконати вправи письмово 41, 43 ст 48.
7- Б (химия)
& 6 читать, записать в тетрадь схему ст 60. Выполнить письменно задание 1 ст 61.
8- А (хімія)
& 7 читати, записати формули і правила в зошит з ст 37. Записати в зошит та вивчити таблицю з ст 41. Виконати письмово вправу 66 ст 43.
8- Б (химия)
& 8 читать, записать правила в тетрадь ст 40,41. Выучить и записать таблицу в тетрадь ст 40. Выполнить письменно упражнения 3, 4 ст 43.
8- А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 5 читати, відповісти письмово на завдання 1 та 2 ст 54.
9 - А (хімія)
& 7 читати, записати правила і формули в зошит ст 47. Виконати письмово праву 6 ст 51.
& 8 читати, виконати письмово вправу 5 ст 57.
9 - Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 39, 41. Выполнить письменно упражнения 1 и 2 ст 44
& 8 читать, выполнить упражнения 1 и 3 ст 50.
9 - А і 9- Б (основи здоров*я)
& 5 читати, записати в зошит схему 2 ст 43.
10 (химия)
& 6 читать, записать правила в тетрадь ст 47, 49. Ответить письменно на вопросы 2 и 3 ст 53.
11 (хімія)
& 6 читати, записати висновки в зошит ст 42.
& 7 читати, відповісти письмово на запитання 1, 3 ст 51.
& 7 читати, записати підсумки в зошит ст 35.
5- Б (природоведение)
& 7 читать, ответить письменно на вопрос 5 ст 33
7- А (хімія)
& 6 читати, записати правила в зошит з ст 42, 43. Виконати вправи письмово 41, 43 ст 48.
7- Б (химия)
& 6 читать, записать в тетрадь схему ст 60. Выполнить письменно задание 1 ст 61.
8- А (хімія)
& 7 читати, записати формули і правила в зошит з ст 37. Записати в зошит та вивчити таблицю з ст 41. Виконати письмово вправу 66 ст 43.
8- Б (химия)
& 8 читать, записать правила в тетрадь ст 40,41. Выучить и записать таблицу в тетрадь ст 40. Выполнить письменно упражнения 3, 4 ст 43.
8- А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 5 читати, відповісти письмово на завдання 1 та 2 ст 54.
9 - А (хімія)
& 7 читати, записати правила і формули в зошит ст 47. Виконати письмово праву 6 ст 51.
& 8 читати, виконати письмово вправу 5 ст 57.
9 - Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 39, 41. Выполнить письменно упражнения 1 и 2 ст 44
& 8 читать, выполнить упражнения 1 и 3 ст 50.
9 - А і 9- Б (основи здоров*я)
& 5 читати, записати в зошит схему 2 ст 43.
10 (химия)
& 6 читать, записать правила в тетрадь ст 47, 49. Ответить письменно на вопросы 2 и 3 ст 53.
11 (хімія)
& 6 читати, записати висновки в зошит ст 42.
& 7 читати, відповісти письмово на запитання 1, 3 ст 51.
неділя, 26 жовтня 2014 р.
Завдання 27.10.2014 - 31.10.2014
5- А (природознавство)
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 4 ст 31.
5-Б (природоведение)
& 6 читать, ответить письменно на вопрос 3 ст 29.
7 - А(хімія)
& 5 читати, записати визначення в зошит з ст 35, 36. Виконати письмово вправи 30,34 ст 40.
7- Б (химия)
& 5 читать, записать в тетрадь правила с ст 50, 51. Выполнить упражнение 3 ст 55.
8- А (хімія)
& 6 читати, записати правила в зошит з ст 34, виконати письмово вправу 56 ст 36.
8- Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 36, выполнить упражнения 1,3,4 ст 39.
8 - А і 8- Б (основи здоров*я)
& 4 читати, виконати письмово завдання 1 ст 44.
9 - А (хімія)
& 5 читати, виконати письмово завдання 3,6 ст 38.
9- Б(химия)
& 6 читать, записать правила в тетрадь с ст 35, 38. Выполнить задания 1, 6 ст 38.
9- А і 9-Б (основи здоров*я)
& 4 читати, відповісти письмово на запитання 4,5,11 ст 40.
10 (химия)
& 5 читать, выполнить письменно упражнение 2 ст 46.
11 (хімія)
& 5 читати, виконати завдання для самоконтролю 3, 6, 7 ст 36- 37
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 4 ст 31.
5-Б (природоведение)
& 6 читать, ответить письменно на вопрос 3 ст 29.
7 - А(хімія)
& 5 читати, записати визначення в зошит з ст 35, 36. Виконати письмово вправи 30,34 ст 40.
7- Б (химия)
& 5 читать, записать в тетрадь правила с ст 50, 51. Выполнить упражнение 3 ст 55.
8- А (хімія)
& 6 читати, записати правила в зошит з ст 34, виконати письмово вправу 56 ст 36.
8- Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 36, выполнить упражнения 1,3,4 ст 39.
8 - А і 8- Б (основи здоров*я)
& 4 читати, виконати письмово завдання 1 ст 44.
9 - А (хімія)
& 5 читати, виконати письмово завдання 3,6 ст 38.
9- Б(химия)
& 6 читать, записать правила в тетрадь с ст 35, 38. Выполнить задания 1, 6 ст 38.
9- А і 9-Б (основи здоров*я)
& 4 читати, відповісти письмово на запитання 4,5,11 ст 40.
10 (химия)
& 5 читать, выполнить письменно упражнение 2 ст 46.
11 (хімія)
& 5 читати, виконати завдання для самоконтролю 3, 6, 7 ст 36- 37
вівторок, 21 жовтня 2014 р.
Завдання 20.10.2014 - 24.10.2014
5- А (природознавство)
&5 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 28.
5- Б (природоведение)
&5 читать, ответить письменно на вопрос 2 ст 23.
7 - А (хімія)
& 4 читати, записати в зошит правила з ст 28,30,31. Письмово виконати вправу 25 ст 33.
7- Б (химия)
& 4 читать, записать правила в тетрадь с ст 39,40. Ответить письменно на вопрос 7 ст 46.
8 - А (хімія)
& 5 читати, записати в зошит визначення з ст 28,29. Виконати письмово вправу 46 ст 33.
8- Б (химия)
& 5 читать.
& 6 читать, письменно ответить на вопрос 2 ст 34.
8- А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 3 читати, записати таблицю в зошит на ст 32.
9- А (хімія)
& 4 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 32.
9- Б (химия)
& 5 читать, письменно ответить на вопрос 1 ст 31.
9- А і 9 -Б (основи здоров*я)
& 3 читати, відповісти на запитання 3 ст 33.
10 (химия)
& 4 читать, записать в тетрадь правила с параграфа, ответить письменно на вопрос 2 ст 35.
11 (хімія)
& 4 читати, письмово відповісти на запитання 1 ст 24.
&5 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 28.
5- Б (природоведение)
&5 читать, ответить письменно на вопрос 2 ст 23.
7 - А (хімія)
& 4 читати, записати в зошит правила з ст 28,30,31. Письмово виконати вправу 25 ст 33.
7- Б (химия)
& 4 читать, записать правила в тетрадь с ст 39,40. Ответить письменно на вопрос 7 ст 46.
8 - А (хімія)
& 5 читати, записати в зошит визначення з ст 28,29. Виконати письмово вправу 46 ст 33.
8- Б (химия)
& 5 читать.
& 6 читать, письменно ответить на вопрос 2 ст 34.
8- А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 3 читати, записати таблицю в зошит на ст 32.
9- А (хімія)
& 4 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 32.
9- Б (химия)
& 5 читать, письменно ответить на вопрос 1 ст 31.
9- А і 9 -Б (основи здоров*я)
& 3 читати, відповісти на запитання 3 ст 33.
10 (химия)
& 4 читать, записать в тетрадь правила с параграфа, ответить письменно на вопрос 2 ст 35.
11 (хімія)
& 4 читати, письмово відповісти на запитання 1 ст 24.
неділя, 12 жовтня 2014 р.
Завдання 13.10.2014 - 17.10.2014
5 - А (природознавство)
& 3 читати, відповісти письмово на запитання 4 ст 17.
&4 читати, відповісти письмово на запитання 5 ст 23.
5 - Б (природоведение)
&3 читать, записать в тетрадь правила ст 11-13, ответить письменно на вопрос 3 ст 15.
&4 читать, ответить письменно на вопрос 2 ст 19.
7 - А (хімія)
& 3 читати, записати в зошит визначення ст 22, відповісти письмово на запитання 9 ст 24.
7 - Б (химия)
& 3 читать, ответить письменно на вопрос 3 ст 28.
8- А (хімія)
& 3 читати, записати визначення і формули ст 17-19, виконати письмово вправи 27,29.
& 4 читати, записати визначення і формули ст 23, виконати письмово вправу 42 ст 27.
8-Б (химия)
& 3 читать, записать правила и формулы ст 20-21, выполнить упражнение 3 ст 22.
& 4 читать, записать формулы и правила ст 22, выполнить упражнение 1 ст 25.
8-А і 8-Б (основи здоров*я)
& 2 читати, письмово відповісти на запитання на ст 30.
9-А (хімія)
& 3 читати, записати в зошит визначення: дисперсна система, суспензія, емульсія, розчин, колоїдна система, золі, гелі. Письмово виконати вправу 2 ст 26.
9-Б (химия)
& 4 читать, записать выводы с ст 24, выполнить упражнение 4 ст 25.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
& 2 читати, відповісти письмово на запитання ст 28.
11 (хімія)
& 3 читати, відповісти письмово на запитання 1-2 з самоконтролю ст 15.
& 3 читати, відповісти письмово на запитання 4 ст 17.
&4 читати, відповісти письмово на запитання 5 ст 23.
5 - Б (природоведение)
&3 читать, записать в тетрадь правила ст 11-13, ответить письменно на вопрос 3 ст 15.
&4 читать, ответить письменно на вопрос 2 ст 19.
7 - А (хімія)
& 3 читати, записати в зошит визначення ст 22, відповісти письмово на запитання 9 ст 24.
7 - Б (химия)
& 3 читать, ответить письменно на вопрос 3 ст 28.
8- А (хімія)
& 3 читати, записати визначення і формули ст 17-19, виконати письмово вправи 27,29.
& 4 читати, записати визначення і формули ст 23, виконати письмово вправу 42 ст 27.
8-Б (химия)
& 3 читать, записать правила и формулы ст 20-21, выполнить упражнение 3 ст 22.
& 4 читать, записать формулы и правила ст 22, выполнить упражнение 1 ст 25.
8-А і 8-Б (основи здоров*я)
& 2 читати, письмово відповісти на запитання на ст 30.
9-А (хімія)
& 3 читати, записати в зошит визначення: дисперсна система, суспензія, емульсія, розчин, колоїдна система, золі, гелі. Письмово виконати вправу 2 ст 26.
9-Б (химия)
& 4 читать, записать выводы с ст 24, выполнить упражнение 4 ст 25.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
& 2 читати, відповісти письмово на запитання ст 28.
11 (хімія)
& 3 читати, відповісти письмово на запитання 1-2 з самоконтролю ст 15.
пʼятниця, 10 жовтня 2014 р.
Завдання 06.10.2014 - 10.10.2014
5-А (природознавство)
& 1 читати, записати в зошит підсумки ст 8, виконати вправу 2 письмово ст 8.
& 2 читати, записати в зошит підсумки ст 12, виконати вправу 5 письмово ст 12.
5 - Б (природоведение)
& 1 читать, записать в тетрадь правило на ст 6, выполнить упражнение 5 письменно на ст 9.
& 2 читать, выполнить упражнение 1 письменно на ст 11.
7 -А (хімія)
& 1 читати, записати в зошит правило на ст 5, виконати письмово вправу 4 ст 10.
& 2 читати, записати висновки в зошит на ст 13.
7-Б (химия)
& 1 читать, записать в тетрадь "итоги" ст 11.
& 2 читать, записать в тетрадь правила с ст 13.
8- А (хімія)
&1 читати, записати правила, формули ст 6,7, виконати вправи письмово 4,5 ст 11.
&2 читати, записати в зошит формули, правила ст 12-13, виконати письмово вправу 17.
8-Б (химия)
& 1 читать, записать правило в тетрадь ст 10, выполнить письменно упражнение 3 ст 14.
& 2 читать, записать правило и формулы в тетрадь ст 14, выполнить упражнения 2, 4 ст 18.
8 -А і 8-Б (основи здоров*я)
&1 читати, відповісти письмово на запитання 3 ст 19.
9- А (хімія)
& 1 читати, виконати вправу 3 ст 13.
& 2 читати, виконати вправу 7 ст 18.
9-Б (химия)
& 1 читать, выполнить письменно упражнение 1 ст10.
& 2 читать, выполнить письменно упражнение 4 ст 16.
& 3 читать, выполнить письменно упражнение 5 ст 20.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
& 1 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 16
11 (хімія)
& 1 читати, відповісти на запитання 2 ст 8.
& 2 читати, записати в зошит Теорію Бутлерова, виконати вправу 3 ст 12.
& 1 читати, записати в зошит підсумки ст 8, виконати вправу 2 письмово ст 8.
& 2 читати, записати в зошит підсумки ст 12, виконати вправу 5 письмово ст 12.
5 - Б (природоведение)
& 1 читать, записать в тетрадь правило на ст 6, выполнить упражнение 5 письменно на ст 9.
& 2 читать, выполнить упражнение 1 письменно на ст 11.
7 -А (хімія)
& 1 читати, записати в зошит правило на ст 5, виконати письмово вправу 4 ст 10.
& 2 читати, записати висновки в зошит на ст 13.
7-Б (химия)
& 1 читать, записать в тетрадь "итоги" ст 11.
& 2 читать, записать в тетрадь правила с ст 13.
8- А (хімія)
&1 читати, записати правила, формули ст 6,7, виконати вправи письмово 4,5 ст 11.
&2 читати, записати в зошит формули, правила ст 12-13, виконати письмово вправу 17.
8-Б (химия)
& 1 читать, записать правило в тетрадь ст 10, выполнить письменно упражнение 3 ст 14.
& 2 читать, записать правило и формулы в тетрадь ст 14, выполнить упражнения 2, 4 ст 18.
8 -А і 8-Б (основи здоров*я)
&1 читати, відповісти письмово на запитання 3 ст 19.
9- А (хімія)
& 1 читати, виконати вправу 3 ст 13.
& 2 читати, виконати вправу 7 ст 18.
9-Б (химия)
& 1 читать, выполнить письменно упражнение 1 ст10.
& 2 читать, выполнить письменно упражнение 4 ст 16.
& 3 читать, выполнить письменно упражнение 5 ст 20.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
& 1 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 16
11 (хімія)
& 1 читати, відповісти на запитання 2 ст 8.
& 2 читати, записати в зошит Теорію Бутлерова, виконати вправу 3 ст 12.
неділя, 5 жовтня 2014 р.
вівторок, 15 липня 2014 р.
понеділок, 19 травня 2014 р.
Ігрові моменти на уроках природознавства
На цей
час практично
кожний учитель застосовує
в своїй діяльності
нетрадиційні
форми навчання
школярів. На
мій погляд це
пов’язане зі
становленням
нового стилю
мислення вчителів,
що орієнтуються
на ефективне
рішення освітньо-виховних
задач в умовах
більш ніж скромної
кількості
предметних
часів та посилення
самостійної
творчо-пошукової
діяльності
школярів.
“Гра для дітей – це як, засіб навчитися тому, чому їх ніхто не може навчити. Це засіб дослідження та орієнтації в реальному світі, просторі та часі, речах, тваринах, людях. Включаючись в процес гри, діти навчаються жити в нашому символічному світі – світі змістів та цілей, в той же час досліджуючи, експериментуючи, навчаючись”.
“Гра для дітей – це як, засіб навчитися тому, чому їх ніхто не може навчити. Це засіб дослідження та орієнтації в реальному світі, просторі та часі, речах, тваринах, людях. Включаючись в процес гри, діти навчаються жити в нашому символічному світі – світі змістів та цілей, в той же час досліджуючи, експериментуючи, навчаючись”.
вівторок, 29 квітня 2014 р.
четвер, 17 квітня 2014 р.
неділя, 30 березня 2014 р.
четвер, 27 березня 2014 р.
Девіз класу
В класі є у нас
артисти
Співаки і
танцюристи,
Є спортсмени –
каратисти
І просто активісти
Ось така у нас
сім*я
Дружнього 5- А
неділя, 9 березня 2014 р.
субота, 1 березня 2014 р.
понеділок, 24 лютого 2014 р.
23 лютого День захисника Вітчизни
23 лютого - день військової слави, яку радянські війська
здобули на полях битв. Спочатку в цьому дні закладено величезний сенс -
любити, почетать і захищати свою Вітчизну, а в разі потреби, вміти гідно
її відстояти. Захищати рідну землю воїнам доводилося дуже
часто, але завжди солдат з честю виконував свій обов'язок.
Звичайно, особливу увагу і значення 23 лютого - День захисника Вітчизни придбав в рік 60-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній Війні. Велика Вітчизняна Війна торкнулася абсолютно кожної родини.Для всіх, перемога - це найбільший подвиг народу за всю світову історію, але, це така трагедія, яка у жодному випадку ніколи більше не повинна повторитися.
В даний час, незважаючи на певні труднощі, ми можемо бути спокійні за мир на нашій землі, за чисте небо над головою, завдяки справжнім захисникам і патріотам Батьківщини.
Ми від усієї душі вітаємо всіх з Днем захисника Вітчизни, бажаємо вам і вашим близьким міцного здоров'я, щастя і благополуччя.
Звичайно, особливу увагу і значення 23 лютого - День захисника Вітчизни придбав в рік 60-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній Війні. Велика Вітчизняна Війна торкнулася абсолютно кожної родини.Для всіх, перемога - це найбільший подвиг народу за всю світову історію, але, це така трагедія, яка у жодному випадку ніколи більше не повинна повторитися.
В даний час, незважаючи на певні труднощі, ми можемо бути спокійні за мир на нашій землі, за чисте небо над головою, завдяки справжнім захисникам і патріотам Батьківщини.
Ми від усієї душі вітаємо всіх з Днем захисника Вітчизни, бажаємо вам і вашим близьким міцного здоров'я, щастя і благополуччя.
пʼятниця, 21 лютого 2014 р.
Розвиток творчої активності учнів на уроках природознавства
Розвиток творчих
можливостей у кожного школяра потребує від учителя застосовування на уроці
творчих завдань, що складають систему, яка дасть можливість урізноманітнити
творчу діяльність учнів і забезпечити перехід від репродуктивних,
формально-логічних дій до творчих.
Кожен учитель
повинен пам'ятати, що творчі завдання забезпечують швидке набуття знань та
вмінь, закріплення й застосування їх на практиці. А це означає, що для розвитку творчих можливостей велике
значення мають пізнавальні процеси: пам'ять, увага, уява, фантазія. Саме ці
якості — основа для розвитку продуктивного мислення і творчих здібностей.
На сьогоднішній день вивчення природознавства у школі не обмежується формування у дітей уявлень про природу та її
компоненти. Зміст цього предмета складає система взаємопов’язаних понять,
засвоєння учнями кожного з яких потребує спеціальної методичної підготовки
вчителя. Уроки природознавства покликані виховувати у школярів повагу до праці, формувати в них певні трудові вміння і навички. Особлива увага
приділяється вихованню в учнів відповідальності за збереження навколишнього
середовища як важливого фактора існування людини.
пʼятниця, 14 лютого 2014 р.
Свято всіх закоханих
В наш час вже стало традицією святкувати День святого Валентина, або день всіх закоханих. Це може бути кохання не тільки до хлопця чи дівчини, але й до батьків, родичів. Ось і ми з учнями класу вирішили відсвяткувати це свято. Учні класу вигадали різноманітні конкурси, а переможці отримали "валентинки". Потім наше свято завершилося поїданням солодощів.
Тепер трішки з історії винекнення цього свята.
За легендою, християнський священик Валентин жив за часів імператора Клавдія II Готського (III ст. від Р. Х.) й поруч з основним покликанням займався природничими науками та медициною.
Войовничий імператор Клавдій нібито вважав, що сім'я заважає солдатам воювати за імперію і видав едикт, яким забороняв воїнам одружуватися. Валентин, попри цей указ, продовжував таємно вінчати всіх охочих. За це його заарештували й ув'язнили під охороною офіцера, прийомна донька якого була сліпою. Священик оздоровив її, а опісля навернув на християнство батька й цілу родину. Довідавшись про це, імператор наказав відтяти йому голову, що й сталося 14 лютого.
середа, 22 січня 2014 р.
22 січня - День Соборності України
Офіційно в Україні День соборності відзначався з 1999 року.
Це була не просто маніфестація, а найбільша за 20 років перебування краю у складі Чехословаччини демонстрація місцевого населення за участю 30 тис. люду, яке з’їхалось до столиці Карпатської України з усіх куточків краю.
неділя, 19 січня 2014 р.
субота, 4 січня 2014 р.
Пам*ятка для учнів
ПАМ’ЯТКА З БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДЛЯ УЧНІВ ПІД ЧАС ЗИМОВИХ КАНІКУЛ
Зимові
канікули – пора відпочинку, свят та розваг. Але для того, щоб канікули були
веселими й корисними, необхідно пам’ятати про безпечну поведінку






















Щасливих
та цікавих
канікул! Наберіться сил перед новим семестром
навчання!
Підписатися на:
Дописи (Atom)