На цей
час практично
кожний учитель застосовує
в своїй діяльності
нетрадиційні
форми навчання
школярів. На
мій погляд це
пов’язане зі
становленням
нового стилю
мислення вчителів,
що орієнтуються
на ефективне
рішення освітньо-виховних
задач в умовах
більш ніж скромної
кількості
предметних
часів та посилення
самостійної
творчо-пошукової
діяльності
школярів.
“Гра для дітей – це як, засіб навчитися тому, чому їх ніхто не може навчити. Це засіб дослідження та орієнтації в реальному світі, просторі та часі, речах, тваринах, людях. Включаючись в процес гри, діти навчаються жити в нашому символічному світі – світі змістів та цілей, в той же час досліджуючи, експериментуючи, навчаючись”.
“Гра для дітей – це як, засіб навчитися тому, чому їх ніхто не може навчити. Це засіб дослідження та орієнтації в реальному світі, просторі та часі, речах, тваринах, людях. Включаючись в процес гри, діти навчаються жити в нашому символічному світі – світі змістів та цілей, в той же час досліджуючи, експериментуючи, навчаючись”.
Немає коментарів:
Дописати коментар