Я, працюю учителем хімії в Мар'їнському ЗЗСО І - ІІІ ст № 2 Донецької області. Тема над якою я працюю : "Використання інтерактивних методів навчання при викладанні хімії". Педагогічне кредо : "Учень - це не посудина, яку потрібно заповнити, учень - факел, який треба запалити".
пʼятниця, 26 грудня 2014 р.
четвер, 18 грудня 2014 р.
Завдання 15.12.2014 - 19.12.2014
5-А
(природознавство)
&13
читати, відповісти на запитання 2 і 4 ст 60
5- Б (природоведение)
&13 читать, записать правила ст 55, 56.
Выполнить упражнение 4 ст 57.
7- А (хімія)
&12
читати, записати формули і правила ст 75. Виконати вправи 95, 96 ст 78.
7- Б (химия)
&12 читать, записать правила ст 91, выучить
таблицу валентности ст 92. Выполнить упражнения 1 и 2 ст 96.
8- А (хімія)
&16 читати, записати схему 7 ст 104. Виконати вправи 146,
147 ст 105.
&17 читати, записати схему 8 ст 108. Виконати вправи 151
та 155 ст 109.
8- Б (химия)
&17 читать, выполнить упражнения 3,5 ст 85.
&18 читать, записать правила ст 87, выполнить
упражнение 2 ст 89.
8-А і 8 –Б (основи
здоров*я)
&11
читати, записати схему на ст 97.
9- А (хімія)
&17
читати, виконати вправи 1 і 2 ст 122.
9- Б (химия)
&17 читать, записать правила ст 109, выполнить
упражнения 1 и з ст 111.
9-А і 9-Б (основи
здоров*я)
&11
читати, відповісти на запитання 1-4 ст 96.
10 (химия)
&12 читать, выполнить упражнение 3 ст 103.
11 (хімія)
&16
читати, виконати вправи 3 і 4 ст 82
неділя, 7 грудня 2014 р.
Завдання 08.12.2014 - 12.12.2014
5 - А (природознавство)
&12 читати, записати висновки в зошит ст 56.
5-Б (природоведение)
&12 читать, записать правила в тетрадь ст 51-52, ответить на вопросы 1, 3 ст 55.
7-А (хімія)
&11 читати, записати правила ст 71-72, виконати вправи 87, 89 ст 74.
7-Б (химия)
&11 читать, ответить на вопрос 2 ст 89.
8-А (хімія)
&14 читати, записати схему 5 ст 92, виконати вправи 127, 129 (в,б).
&15 читати, записати схему 6 ст 100, виконати вправи 140, 142 ст 102.
8-Б (химия)
&15 читать, записать правила ст 73, 75, ответить на вопрос 3 ст 77.
&16 читать, ответить на вопрос 3 ст 82.
8-А і 8-Б (основи здоров*я)
&10 читати, відповісти на запитання 2 ст 93.
9- А (хімія)
&16 читати, відповісти на запитання 1, 7 ст 119.
9-Б (химия)
&16 читать, ответить на вопросы 2, 4 ст 106.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
&10 читати, відповісти на запитання 1-3 ст 87.
10 (химия)
&11 читать, записать правила ст 85, 91, схему ст 87, выполнить упражнение 3 ст 194.
11 (хімія)
&15 читати, записати схеу 2 ст 80, виконати вправу 3 ст 81.
&12 читати, записати висновки в зошит ст 56.
5-Б (природоведение)
&12 читать, записать правила в тетрадь ст 51-52, ответить на вопросы 1, 3 ст 55.
7-А (хімія)
&11 читати, записати правила ст 71-72, виконати вправи 87, 89 ст 74.
7-Б (химия)
&11 читать, ответить на вопрос 2 ст 89.
8-А (хімія)
&14 читати, записати схему 5 ст 92, виконати вправи 127, 129 (в,б).
&15 читати, записати схему 6 ст 100, виконати вправи 140, 142 ст 102.
8-Б (химия)
&15 читать, записать правила ст 73, 75, ответить на вопрос 3 ст 77.
&16 читать, ответить на вопрос 3 ст 82.
8-А і 8-Б (основи здоров*я)
&10 читати, відповісти на запитання 2 ст 93.
9- А (хімія)
&16 читати, відповісти на запитання 1, 7 ст 119.
9-Б (химия)
&16 читать, ответить на вопросы 2, 4 ст 106.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
&10 читати, відповісти на запитання 1-3 ст 87.
10 (химия)
&11 читать, записать правила ст 85, 91, схему ст 87, выполнить упражнение 3 ст 194.
11 (хімія)
&15 читати, записати схеу 2 ст 80, виконати вправу 3 ст 81.
неділя, 30 листопада 2014 р.
Завдання 01.12.2014 - 05.12.2014
5- А
(природознавство)
& 11
читати, відповісти письмово на запитання 3-5 ст 53.
5- Б (природоведение)
& 11 читать, записать правила в тетрадь ст
46-48, письменно ответить на вопрос 4 ст 49.
7- А (хімія)
& 10
читати, записати правило в зошит ст 66, письмово виконати вправи 77, 78, 81 ст
70.
7- Б (химия)
& 10 читать, записать правила и формулы в
тетрадь ст 78, выполнить письменно упражнения 1, 3 ст 82.
8- А (хімія)
& 12
читати, записати правило ст 75 та схему 3 ст 79, письмово виконати вправи 112,
113 ст 81.
& 13
читати, записати правило ст 83 та схему 4 ст 86, виконати вправу 121 ст 87.
8- Б (химия)
& 13 читать, записать правила ст 62, 63 и
таблицу на ст 64. Выполнить упражнения 3 и 4 ст 66.
& 14
читать, выполнить упражнения 1 ст 71.
8-А і 8- Б (основи здоров*я)
& 9
читати, записати схему в зошит ст 82.
9-А (хімія)
& 14
читати, записати малюнок 14.4 ст 105, виконати вправу 11 ст 109.
& 15
читати, записати правило ст 112, виконати вправу 9 ст 115.
9-Б
(химия)
& 14 читать, записать правила ст 87, 88,
выполнить упражнение 3 и 4 ст 91.
& 15 читать, записать правила ст 93-96,
выполнить упражнение 3 ст 99.
9-А і 9-Б (основи
здоров*я)
& 9
читати, відповісти на запитання 6, 10 ст 80.
10 (химия)
& 10
читать, выполнить упражнение 2 ст 85.
11 (хімія)
& 14
читати, записати схему 1 ст 77, виконати
вправу1 ст 79.
вівторок, 25 листопада 2014 р.
Обучение.
Сегодня много детей пришло в школу на консультации, а кто просто принести тетради с выполненными заданиями. Все рады были видеть друг друга живыми и невредимыми.
понеділок, 24 листопада 2014 р.
Завдання 24.11.2014 - 28.11.2014
5- А
(природознавство)
& 10
читати, записати схему 37 ст 47, письмово вправа 4 ст 49.
5- Б (природоведение)
& 10 читать, записать правила в тетрадь ст
42-44, письменно упражнение 4 ст 45.
7- А (хімія)
& 9
читати, записати правило в зошит ст 61, письмово вправи 70, 71, 74 (а,б) ст 65.
7-Б (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 74,
выполнить упражнение 1 и 2 ст 77.
8- А (хімія)
& 10
читати, розглянути розв*язки задач, письмово вправа 94 ст 64.
& 11
читати, записати правила в зошит ст 68, письмово вправи 102, 104 ст 72.
8- Б (химия)
& 11 читать, записать правила в тетрадь ст 53,
письменно выполнить упражнения 1-3 ст 55.
& 12
читать, письменно упражнение 1 ст 60.
8- А і 8-Б (основи
здоров*я)
& 8
читати, письмово відповісти на запитання 3 ст 77.
9- А (хімія)
& 12
читати, письмово вправа 1 ст 87.
& 13
читати, записати схему 13.2 ст 93, письмово вправі 1, 2 ст 98.
9-Б (химия)
& 12 читать, письменно выполнить упражнение 3 ст
78.
& 13 читать, записать таб 5 ст 81и правила ст
82-84, выполнить письменно упражнение 4 ст 85.
9- А і 9- Б (основи
здоров*я)
& 8
читати, письмово відповісти на запитання 3 ст 70.
10 (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 73
-74, письменно выполнить упражнения 1 и 3 ст 78.
11 (хімія)
& 13
читати, записати таб 7 ст 70, письмово
виконати вправи 2 і 5 ст 71.
неділя, 16 листопада 2014 р.
Завдання 17.11.2014 - 31.11.2014
5- А (природознавство)
&9 читати, записати висновки в зошит ст 42, Письмово відповісти на запитання 3 ст 43.
5 - Б (природоведение)
&9 читать, записать правила в тетрадь ст 38. Выполнить письменно упражнение 5 ст 41
7- А (хімія)
&8 читати, записати правила в зошит ст 54, 56, записати схему 6 в зошит ст 59. Виконати письмово вправу 62 ст 60.
7- Б (химия)
&8 читать, записать правила в тетрадь ст 69. Выполнить письменно упражнение 1 и 9 ст 73.
8- А (хімія)
&9 читати, записати правила в зошит ст 51, записати схему 1 ст 53. Письмово виконати вправи 82, 84 ст 56.
8- Б (химия)
&10 читать, записать правила в тетрадь ст 49, 51. Выполнить письменно упражнения 2-4 ст 53.
8- А і 8- Б (основи здоров*я)
&7 читати, виконати усно вправу 6 .
9- А (хімія)
&10 читати, записати правила в зошит ст 67, 70, 72. Письмово виконати вправу 1 ст 73.
&11 читати, записати правила і формули в зошит ст 75. Виконати письмово вправу 9 ст 79.
9- Б (химия)
&10 читать, записать правила в тетрадь ст 61, 65.
&11 читать, записать правила в тетрадь ст 67-70. Выполнить письменно упражнение 1 ст 73.
9- А і 9 -Б (основи здоров*я)
&7 читати, Письмово відповістти на запитання 3 ст 62.
10 (химия)
&8 читать, записать правила в тетрадь ст 62, 65, 69. Выполнить письменно упражнения 2, 3 ст 69.
11 (хімія)
&10 читати, письмово виконати вправу 8 ст 64.
&11 читати, письмово виконати вправу 2 ст 66.
&12 читати, письмово виконати вправу 4 ст 67.
&9 читати, записати висновки в зошит ст 42, Письмово відповісти на запитання 3 ст 43.
5 - Б (природоведение)
&9 читать, записать правила в тетрадь ст 38. Выполнить письменно упражнение 5 ст 41
7- А (хімія)
&8 читати, записати правила в зошит ст 54, 56, записати схему 6 в зошит ст 59. Виконати письмово вправу 62 ст 60.
7- Б (химия)
&8 читать, записать правила в тетрадь ст 69. Выполнить письменно упражнение 1 и 9 ст 73.
8- А (хімія)
&9 читати, записати правила в зошит ст 51, записати схему 1 ст 53. Письмово виконати вправи 82, 84 ст 56.
8- Б (химия)
&10 читать, записать правила в тетрадь ст 49, 51. Выполнить письменно упражнения 2-4 ст 53.
8- А і 8- Б (основи здоров*я)
&7 читати, виконати усно вправу 6 .
9- А (хімія)
&10 читати, записати правила в зошит ст 67, 70, 72. Письмово виконати вправу 1 ст 73.
&11 читати, записати правила і формули в зошит ст 75. Виконати письмово вправу 9 ст 79.
9- Б (химия)
&10 читать, записать правила в тетрадь ст 61, 65.
&11 читать, записать правила в тетрадь ст 67-70. Выполнить письменно упражнение 1 ст 73.
9- А і 9 -Б (основи здоров*я)
&7 читати, Письмово відповістти на запитання 3 ст 62.
10 (химия)
&8 читать, записать правила в тетрадь ст 62, 65, 69. Выполнить письменно упражнения 2, 3 ст 69.
11 (хімія)
&10 читати, письмово виконати вправу 8 ст 64.
&11 читати, письмово виконати вправу 2 ст 66.
&12 читати, письмово виконати вправу 4 ст 67.
неділя, 9 листопада 2014 р.
Завдання 10.11.2014 - 14.11.2014
5- А (природознавство)
& 8 читати, записати підсумки в зошит ст 39.
5- Б (природоведение)
& 8 читать, записать правила в тетрадь ст 34, 36. Ответить письменно на вопрос 6 ст 37.
7- А (хімія)
& 7 читати, записати правило в зошит ст 51, виконати письмово вправи 51 та 52 ст 53.
7 - Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 64-65. Выполнить письменно упражнение 2 ст 67.
8-А (хімія)
& 8 читати, записати правила в зошит ст 44 та висновки ст 47. Виконати вправу 75 ст 48.
8- Б (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 46, выполнить письменно упражнения 2, 4 ст 48.
8 -А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 2-4 ст 60.
9- А (хімія)
& 9 читати, записати правила в зошит ст 63. Виконати письмово вправи 5 та 6 ст 66.
9-Б (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 51, 56. Записать формулы ст 53, 54, 56. Выполнить упражнения 1-2 ст 58.
9- А та 9-Б (основи здоров*я)
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 1-3 ст 55.
10 (химия)
& 7 читать, записать в тетрадь правила ст 56, 57. Выполнить письменно упражнение 2 ст 61.
11 (хімія)
& 8 читати, виконати вправу 5 ст 57.
& 9 читати, записати формули в зошит ст 57.
& 8 читати, записати підсумки в зошит ст 39.
5- Б (природоведение)
& 8 читать, записать правила в тетрадь ст 34, 36. Ответить письменно на вопрос 6 ст 37.
7- А (хімія)
& 7 читати, записати правило в зошит ст 51, виконати письмово вправи 51 та 52 ст 53.
7 - Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 64-65. Выполнить письменно упражнение 2 ст 67.
8-А (хімія)
& 8 читати, записати правила в зошит ст 44 та висновки ст 47. Виконати вправу 75 ст 48.
8- Б (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 46, выполнить письменно упражнения 2, 4 ст 48.
8 -А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 2-4 ст 60.
9- А (хімія)
& 9 читати, записати правила в зошит ст 63. Виконати письмово вправи 5 та 6 ст 66.
9-Б (химия)
& 9 читать, записать правила в тетрадь ст 51, 56. Записать формулы ст 53, 54, 56. Выполнить упражнения 1-2 ст 58.
9- А та 9-Б (основи здоров*я)
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 1-3 ст 55.
10 (химия)
& 7 читать, записать в тетрадь правила ст 56, 57. Выполнить письменно упражнение 2 ст 61.
11 (хімія)
& 8 читати, виконати вправу 5 ст 57.
& 9 читати, записати формули в зошит ст 57.
понеділок, 3 листопада 2014 р.
Завдання 03.11.2014 - 07.11.2014
5- А (природознавство)
& 7 читати, записати підсумки в зошит ст 35.
5- Б (природоведение)
& 7 читать, ответить письменно на вопрос 5 ст 33
7- А (хімія)
& 6 читати, записати правила в зошит з ст 42, 43. Виконати вправи письмово 41, 43 ст 48.
7- Б (химия)
& 6 читать, записать в тетрадь схему ст 60. Выполнить письменно задание 1 ст 61.
8- А (хімія)
& 7 читати, записати формули і правила в зошит з ст 37. Записати в зошит та вивчити таблицю з ст 41. Виконати письмово вправу 66 ст 43.
8- Б (химия)
& 8 читать, записать правила в тетрадь ст 40,41. Выучить и записать таблицу в тетрадь ст 40. Выполнить письменно упражнения 3, 4 ст 43.
8- А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 5 читати, відповісти письмово на завдання 1 та 2 ст 54.
9 - А (хімія)
& 7 читати, записати правила і формули в зошит ст 47. Виконати письмово праву 6 ст 51.
& 8 читати, виконати письмово вправу 5 ст 57.
9 - Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 39, 41. Выполнить письменно упражнения 1 и 2 ст 44
& 8 читать, выполнить упражнения 1 и 3 ст 50.
9 - А і 9- Б (основи здоров*я)
& 5 читати, записати в зошит схему 2 ст 43.
10 (химия)
& 6 читать, записать правила в тетрадь ст 47, 49. Ответить письменно на вопросы 2 и 3 ст 53.
11 (хімія)
& 6 читати, записати висновки в зошит ст 42.
& 7 читати, відповісти письмово на запитання 1, 3 ст 51.
& 7 читати, записати підсумки в зошит ст 35.
5- Б (природоведение)
& 7 читать, ответить письменно на вопрос 5 ст 33
7- А (хімія)
& 6 читати, записати правила в зошит з ст 42, 43. Виконати вправи письмово 41, 43 ст 48.
7- Б (химия)
& 6 читать, записать в тетрадь схему ст 60. Выполнить письменно задание 1 ст 61.
8- А (хімія)
& 7 читати, записати формули і правила в зошит з ст 37. Записати в зошит та вивчити таблицю з ст 41. Виконати письмово вправу 66 ст 43.
8- Б (химия)
& 8 читать, записать правила в тетрадь ст 40,41. Выучить и записать таблицу в тетрадь ст 40. Выполнить письменно упражнения 3, 4 ст 43.
8- А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 5 читати, відповісти письмово на завдання 1 та 2 ст 54.
9 - А (хімія)
& 7 читати, записати правила і формули в зошит ст 47. Виконати письмово праву 6 ст 51.
& 8 читати, виконати письмово вправу 5 ст 57.
9 - Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 39, 41. Выполнить письменно упражнения 1 и 2 ст 44
& 8 читать, выполнить упражнения 1 и 3 ст 50.
9 - А і 9- Б (основи здоров*я)
& 5 читати, записати в зошит схему 2 ст 43.
10 (химия)
& 6 читать, записать правила в тетрадь ст 47, 49. Ответить письменно на вопросы 2 и 3 ст 53.
11 (хімія)
& 6 читати, записати висновки в зошит ст 42.
& 7 читати, відповісти письмово на запитання 1, 3 ст 51.
неділя, 26 жовтня 2014 р.
Завдання 27.10.2014 - 31.10.2014
5- А (природознавство)
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 4 ст 31.
5-Б (природоведение)
& 6 читать, ответить письменно на вопрос 3 ст 29.
7 - А(хімія)
& 5 читати, записати визначення в зошит з ст 35, 36. Виконати письмово вправи 30,34 ст 40.
7- Б (химия)
& 5 читать, записать в тетрадь правила с ст 50, 51. Выполнить упражнение 3 ст 55.
8- А (хімія)
& 6 читати, записати правила в зошит з ст 34, виконати письмово вправу 56 ст 36.
8- Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 36, выполнить упражнения 1,3,4 ст 39.
8 - А і 8- Б (основи здоров*я)
& 4 читати, виконати письмово завдання 1 ст 44.
9 - А (хімія)
& 5 читати, виконати письмово завдання 3,6 ст 38.
9- Б(химия)
& 6 читать, записать правила в тетрадь с ст 35, 38. Выполнить задания 1, 6 ст 38.
9- А і 9-Б (основи здоров*я)
& 4 читати, відповісти письмово на запитання 4,5,11 ст 40.
10 (химия)
& 5 читать, выполнить письменно упражнение 2 ст 46.
11 (хімія)
& 5 читати, виконати завдання для самоконтролю 3, 6, 7 ст 36- 37
& 6 читати, відповісти письмово на запитання 4 ст 31.
5-Б (природоведение)
& 6 читать, ответить письменно на вопрос 3 ст 29.
7 - А(хімія)
& 5 читати, записати визначення в зошит з ст 35, 36. Виконати письмово вправи 30,34 ст 40.
7- Б (химия)
& 5 читать, записать в тетрадь правила с ст 50, 51. Выполнить упражнение 3 ст 55.
8- А (хімія)
& 6 читати, записати правила в зошит з ст 34, виконати письмово вправу 56 ст 36.
8- Б (химия)
& 7 читать, записать правила в тетрадь ст 36, выполнить упражнения 1,3,4 ст 39.
8 - А і 8- Б (основи здоров*я)
& 4 читати, виконати письмово завдання 1 ст 44.
9 - А (хімія)
& 5 читати, виконати письмово завдання 3,6 ст 38.
9- Б(химия)
& 6 читать, записать правила в тетрадь с ст 35, 38. Выполнить задания 1, 6 ст 38.
9- А і 9-Б (основи здоров*я)
& 4 читати, відповісти письмово на запитання 4,5,11 ст 40.
10 (химия)
& 5 читать, выполнить письменно упражнение 2 ст 46.
11 (хімія)
& 5 читати, виконати завдання для самоконтролю 3, 6, 7 ст 36- 37
вівторок, 21 жовтня 2014 р.
Завдання 20.10.2014 - 24.10.2014
5- А (природознавство)
&5 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 28.
5- Б (природоведение)
&5 читать, ответить письменно на вопрос 2 ст 23.
7 - А (хімія)
& 4 читати, записати в зошит правила з ст 28,30,31. Письмово виконати вправу 25 ст 33.
7- Б (химия)
& 4 читать, записать правила в тетрадь с ст 39,40. Ответить письменно на вопрос 7 ст 46.
8 - А (хімія)
& 5 читати, записати в зошит визначення з ст 28,29. Виконати письмово вправу 46 ст 33.
8- Б (химия)
& 5 читать.
& 6 читать, письменно ответить на вопрос 2 ст 34.
8- А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 3 читати, записати таблицю в зошит на ст 32.
9- А (хімія)
& 4 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 32.
9- Б (химия)
& 5 читать, письменно ответить на вопрос 1 ст 31.
9- А і 9 -Б (основи здоров*я)
& 3 читати, відповісти на запитання 3 ст 33.
10 (химия)
& 4 читать, записать в тетрадь правила с параграфа, ответить письменно на вопрос 2 ст 35.
11 (хімія)
& 4 читати, письмово відповісти на запитання 1 ст 24.
&5 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 28.
5- Б (природоведение)
&5 читать, ответить письменно на вопрос 2 ст 23.
7 - А (хімія)
& 4 читати, записати в зошит правила з ст 28,30,31. Письмово виконати вправу 25 ст 33.
7- Б (химия)
& 4 читать, записать правила в тетрадь с ст 39,40. Ответить письменно на вопрос 7 ст 46.
8 - А (хімія)
& 5 читати, записати в зошит визначення з ст 28,29. Виконати письмово вправу 46 ст 33.
8- Б (химия)
& 5 читать.
& 6 читать, письменно ответить на вопрос 2 ст 34.
8- А і 8 - Б (основи здоров*я)
& 3 читати, записати таблицю в зошит на ст 32.
9- А (хімія)
& 4 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 32.
9- Б (химия)
& 5 читать, письменно ответить на вопрос 1 ст 31.
9- А і 9 -Б (основи здоров*я)
& 3 читати, відповісти на запитання 3 ст 33.
10 (химия)
& 4 читать, записать в тетрадь правила с параграфа, ответить письменно на вопрос 2 ст 35.
11 (хімія)
& 4 читати, письмово відповісти на запитання 1 ст 24.
неділя, 12 жовтня 2014 р.
Завдання 13.10.2014 - 17.10.2014
5 - А (природознавство)
& 3 читати, відповісти письмово на запитання 4 ст 17.
&4 читати, відповісти письмово на запитання 5 ст 23.
5 - Б (природоведение)
&3 читать, записать в тетрадь правила ст 11-13, ответить письменно на вопрос 3 ст 15.
&4 читать, ответить письменно на вопрос 2 ст 19.
7 - А (хімія)
& 3 читати, записати в зошит визначення ст 22, відповісти письмово на запитання 9 ст 24.
7 - Б (химия)
& 3 читать, ответить письменно на вопрос 3 ст 28.
8- А (хімія)
& 3 читати, записати визначення і формули ст 17-19, виконати письмово вправи 27,29.
& 4 читати, записати визначення і формули ст 23, виконати письмово вправу 42 ст 27.
8-Б (химия)
& 3 читать, записать правила и формулы ст 20-21, выполнить упражнение 3 ст 22.
& 4 читать, записать формулы и правила ст 22, выполнить упражнение 1 ст 25.
8-А і 8-Б (основи здоров*я)
& 2 читати, письмово відповісти на запитання на ст 30.
9-А (хімія)
& 3 читати, записати в зошит визначення: дисперсна система, суспензія, емульсія, розчин, колоїдна система, золі, гелі. Письмово виконати вправу 2 ст 26.
9-Б (химия)
& 4 читать, записать выводы с ст 24, выполнить упражнение 4 ст 25.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
& 2 читати, відповісти письмово на запитання ст 28.
11 (хімія)
& 3 читати, відповісти письмово на запитання 1-2 з самоконтролю ст 15.
& 3 читати, відповісти письмово на запитання 4 ст 17.
&4 читати, відповісти письмово на запитання 5 ст 23.
5 - Б (природоведение)
&3 читать, записать в тетрадь правила ст 11-13, ответить письменно на вопрос 3 ст 15.
&4 читать, ответить письменно на вопрос 2 ст 19.
7 - А (хімія)
& 3 читати, записати в зошит визначення ст 22, відповісти письмово на запитання 9 ст 24.
7 - Б (химия)
& 3 читать, ответить письменно на вопрос 3 ст 28.
8- А (хімія)
& 3 читати, записати визначення і формули ст 17-19, виконати письмово вправи 27,29.
& 4 читати, записати визначення і формули ст 23, виконати письмово вправу 42 ст 27.
8-Б (химия)
& 3 читать, записать правила и формулы ст 20-21, выполнить упражнение 3 ст 22.
& 4 читать, записать формулы и правила ст 22, выполнить упражнение 1 ст 25.
8-А і 8-Б (основи здоров*я)
& 2 читати, письмово відповісти на запитання на ст 30.
9-А (хімія)
& 3 читати, записати в зошит визначення: дисперсна система, суспензія, емульсія, розчин, колоїдна система, золі, гелі. Письмово виконати вправу 2 ст 26.
9-Б (химия)
& 4 читать, записать выводы с ст 24, выполнить упражнение 4 ст 25.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
& 2 читати, відповісти письмово на запитання ст 28.
11 (хімія)
& 3 читати, відповісти письмово на запитання 1-2 з самоконтролю ст 15.
пʼятниця, 10 жовтня 2014 р.
Завдання 06.10.2014 - 10.10.2014
5-А (природознавство)
& 1 читати, записати в зошит підсумки ст 8, виконати вправу 2 письмово ст 8.
& 2 читати, записати в зошит підсумки ст 12, виконати вправу 5 письмово ст 12.
5 - Б (природоведение)
& 1 читать, записать в тетрадь правило на ст 6, выполнить упражнение 5 письменно на ст 9.
& 2 читать, выполнить упражнение 1 письменно на ст 11.
7 -А (хімія)
& 1 читати, записати в зошит правило на ст 5, виконати письмово вправу 4 ст 10.
& 2 читати, записати висновки в зошит на ст 13.
7-Б (химия)
& 1 читать, записать в тетрадь "итоги" ст 11.
& 2 читать, записать в тетрадь правила с ст 13.
8- А (хімія)
&1 читати, записати правила, формули ст 6,7, виконати вправи письмово 4,5 ст 11.
&2 читати, записати в зошит формули, правила ст 12-13, виконати письмово вправу 17.
8-Б (химия)
& 1 читать, записать правило в тетрадь ст 10, выполнить письменно упражнение 3 ст 14.
& 2 читать, записать правило и формулы в тетрадь ст 14, выполнить упражнения 2, 4 ст 18.
8 -А і 8-Б (основи здоров*я)
&1 читати, відповісти письмово на запитання 3 ст 19.
9- А (хімія)
& 1 читати, виконати вправу 3 ст 13.
& 2 читати, виконати вправу 7 ст 18.
9-Б (химия)
& 1 читать, выполнить письменно упражнение 1 ст10.
& 2 читать, выполнить письменно упражнение 4 ст 16.
& 3 читать, выполнить письменно упражнение 5 ст 20.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
& 1 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 16
11 (хімія)
& 1 читати, відповісти на запитання 2 ст 8.
& 2 читати, записати в зошит Теорію Бутлерова, виконати вправу 3 ст 12.
& 1 читати, записати в зошит підсумки ст 8, виконати вправу 2 письмово ст 8.
& 2 читати, записати в зошит підсумки ст 12, виконати вправу 5 письмово ст 12.
5 - Б (природоведение)
& 1 читать, записать в тетрадь правило на ст 6, выполнить упражнение 5 письменно на ст 9.
& 2 читать, выполнить упражнение 1 письменно на ст 11.
7 -А (хімія)
& 1 читати, записати в зошит правило на ст 5, виконати письмово вправу 4 ст 10.
& 2 читати, записати висновки в зошит на ст 13.
7-Б (химия)
& 1 читать, записать в тетрадь "итоги" ст 11.
& 2 читать, записать в тетрадь правила с ст 13.
8- А (хімія)
&1 читати, записати правила, формули ст 6,7, виконати вправи письмово 4,5 ст 11.
&2 читати, записати в зошит формули, правила ст 12-13, виконати письмово вправу 17.
8-Б (химия)
& 1 читать, записать правило в тетрадь ст 10, выполнить письменно упражнение 3 ст 14.
& 2 читать, записать правило и формулы в тетрадь ст 14, выполнить упражнения 2, 4 ст 18.
8 -А і 8-Б (основи здоров*я)
&1 читати, відповісти письмово на запитання 3 ст 19.
9- А (хімія)
& 1 читати, виконати вправу 3 ст 13.
& 2 читати, виконати вправу 7 ст 18.
9-Б (химия)
& 1 читать, выполнить письменно упражнение 1 ст10.
& 2 читать, выполнить письменно упражнение 4 ст 16.
& 3 читать, выполнить письменно упражнение 5 ст 20.
9-А і 9-Б (основи здоров*я)
& 1 читати, письмово відповісти на запитання 4 ст 16
11 (хімія)
& 1 читати, відповісти на запитання 2 ст 8.
& 2 читати, записати в зошит Теорію Бутлерова, виконати вправу 3 ст 12.
неділя, 5 жовтня 2014 р.
вівторок, 15 липня 2014 р.
понеділок, 19 травня 2014 р.
Ігрові моменти на уроках природознавства
На цей
час практично
кожний учитель застосовує
в своїй діяльності
нетрадиційні
форми навчання
школярів. На
мій погляд це
пов’язане зі
становленням
нового стилю
мислення вчителів,
що орієнтуються
на ефективне
рішення освітньо-виховних
задач в умовах
більш ніж скромної
кількості
предметних
часів та посилення
самостійної
творчо-пошукової
діяльності
школярів.
“Гра для дітей – це як, засіб навчитися тому, чому їх ніхто не може навчити. Це засіб дослідження та орієнтації в реальному світі, просторі та часі, речах, тваринах, людях. Включаючись в процес гри, діти навчаються жити в нашому символічному світі – світі змістів та цілей, в той же час досліджуючи, експериментуючи, навчаючись”.
“Гра для дітей – це як, засіб навчитися тому, чому їх ніхто не може навчити. Це засіб дослідження та орієнтації в реальному світі, просторі та часі, речах, тваринах, людях. Включаючись в процес гри, діти навчаються жити в нашому символічному світі – світі змістів та цілей, в той же час досліджуючи, експериментуючи, навчаючись”.
вівторок, 29 квітня 2014 р.
четвер, 17 квітня 2014 р.
неділя, 30 березня 2014 р.
четвер, 27 березня 2014 р.
Девіз класу
В класі є у нас
артисти
Співаки і
танцюристи,
Є спортсмени –
каратисти
І просто активісти
Ось така у нас
сім*я
Дружнього 5- А
неділя, 9 березня 2014 р.
субота, 1 березня 2014 р.
понеділок, 24 лютого 2014 р.
23 лютого День захисника Вітчизни
23 лютого - день військової слави, яку радянські війська
здобули на полях битв. Спочатку в цьому дні закладено величезний сенс -
любити, почетать і захищати свою Вітчизну, а в разі потреби, вміти гідно
її відстояти. Захищати рідну землю воїнам доводилося дуже
часто, але завжди солдат з честю виконував свій обов'язок.
Звичайно, особливу увагу і значення 23 лютого - День захисника Вітчизни придбав в рік 60-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній Війні. Велика Вітчизняна Війна торкнулася абсолютно кожної родини.Для всіх, перемога - це найбільший подвиг народу за всю світову історію, але, це така трагедія, яка у жодному випадку ніколи більше не повинна повторитися.
В даний час, незважаючи на певні труднощі, ми можемо бути спокійні за мир на нашій землі, за чисте небо над головою, завдяки справжнім захисникам і патріотам Батьківщини.
Ми від усієї душі вітаємо всіх з Днем захисника Вітчизни, бажаємо вам і вашим близьким міцного здоров'я, щастя і благополуччя.
Звичайно, особливу увагу і значення 23 лютого - День захисника Вітчизни придбав в рік 60-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній Війні. Велика Вітчизняна Війна торкнулася абсолютно кожної родини.Для всіх, перемога - це найбільший подвиг народу за всю світову історію, але, це така трагедія, яка у жодному випадку ніколи більше не повинна повторитися.
В даний час, незважаючи на певні труднощі, ми можемо бути спокійні за мир на нашій землі, за чисте небо над головою, завдяки справжнім захисникам і патріотам Батьківщини.
Ми від усієї душі вітаємо всіх з Днем захисника Вітчизни, бажаємо вам і вашим близьким міцного здоров'я, щастя і благополуччя.
пʼятниця, 21 лютого 2014 р.
Розвиток творчої активності учнів на уроках природознавства
Розвиток творчих
можливостей у кожного школяра потребує від учителя застосовування на уроці
творчих завдань, що складають систему, яка дасть можливість урізноманітнити
творчу діяльність учнів і забезпечити перехід від репродуктивних,
формально-логічних дій до творчих.
Кожен учитель
повинен пам'ятати, що творчі завдання забезпечують швидке набуття знань та
вмінь, закріплення й застосування їх на практиці. А це означає, що для розвитку творчих можливостей велике
значення мають пізнавальні процеси: пам'ять, увага, уява, фантазія. Саме ці
якості — основа для розвитку продуктивного мислення і творчих здібностей.
На сьогоднішній день вивчення природознавства у школі не обмежується формування у дітей уявлень про природу та її
компоненти. Зміст цього предмета складає система взаємопов’язаних понять,
засвоєння учнями кожного з яких потребує спеціальної методичної підготовки
вчителя. Уроки природознавства покликані виховувати у школярів повагу до праці, формувати в них певні трудові вміння і навички. Особлива увага
приділяється вихованню в учнів відповідальності за збереження навколишнього
середовища як важливого фактора існування людини.
пʼятниця, 14 лютого 2014 р.
Свято всіх закоханих
В наш час вже стало традицією святкувати День святого Валентина, або день всіх закоханих. Це може бути кохання не тільки до хлопця чи дівчини, але й до батьків, родичів. Ось і ми з учнями класу вирішили відсвяткувати це свято. Учні класу вигадали різноманітні конкурси, а переможці отримали "валентинки". Потім наше свято завершилося поїданням солодощів.
Тепер трішки з історії винекнення цього свята.
За легендою, християнський священик Валентин жив за часів імператора Клавдія II Готського (III ст. від Р. Х.) й поруч з основним покликанням займався природничими науками та медициною.
Войовничий імператор Клавдій нібито вважав, що сім'я заважає солдатам воювати за імперію і видав едикт, яким забороняв воїнам одружуватися. Валентин, попри цей указ, продовжував таємно вінчати всіх охочих. За це його заарештували й ув'язнили під охороною офіцера, прийомна донька якого була сліпою. Священик оздоровив її, а опісля навернув на християнство батька й цілу родину. Довідавшись про це, імператор наказав відтяти йому голову, що й сталося 14 лютого.
середа, 22 січня 2014 р.
22 січня - День Соборності України
Офіційно в Україні День соборності відзначався з 1999 року.
Це була не просто маніфестація, а найбільша за 20 років перебування краю у складі Чехословаччини демонстрація місцевого населення за участю 30 тис. люду, яке з’їхалось до столиці Карпатської України з усіх куточків краю.
неділя, 19 січня 2014 р.
субота, 4 січня 2014 р.
Пам*ятка для учнів
ПАМ’ЯТКА З БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДЛЯ УЧНІВ ПІД ЧАС ЗИМОВИХ КАНІКУЛ
Зимові
канікули – пора відпочинку, свят та розваг. Але для того, щоб канікули були
веселими й корисними, необхідно пам’ятати про безпечну поведінку
Пам’ятайте
і виконуйте правила переходу вулиць і доріг.
Не
грайтесь на тротуарі, біля доріг.
Дотримуйтесь
правил посадки в трамвай, тролейбус, автобус.
На
зупинці не стійте близько біля дороги.
Не
беріть в руки вибухонебезпечні предмети, а у випадку їх виявлення, необхідно
повідомити дорослих.
Не
можна розпалювати вогнища і кидати у вогонь карбід, солярку, бензин тощо.
Не
підходьте до ліній електромереж. Якщо дріт обірваний, повідомте дорослих.
Не
грайтесь біля залізничного полотна, не кладіть на рейки предмети, не кидайте
нічого у вікна потягу.
Не
лазьте по ярках і на будівельних майданчиках.
Обережно
користуйтесь побутовими електричними приладами: телевізором, праскою,
холодильником.
Не
відходьте далеко від будинку і не впускайте в квартиру незнайомих людей у
відсутності дорослих.
Не
грайтеся з бродячими собаками і кішками. Мийте руки після ігор перед обідом.
У
вільний час грайтесь у дворі на дитячому майданчику.
Будьте
обережні на тонкій кризі. Не катайтесь на санчатах, ковзанах та лижах біля
водоймищ з тонкою кригою
Не
катайтесь на ковзанках біля проїжджої частини вулиці.
Не
торкайтеся вологими руками металевих предметів на морозному повітрі.
Дотримуйтесь
відповідних правил поведінки в громадських місцях.
Не
використовуй піротехнічні засоби - це небезпечно!
Не
використовуй відкритий вогонь (свічки, бенгальські вогні тощо) у приміщеннях
біля новорічної ялинки – це може призвести до пожежі!
Для
прогулянки вдягайся зручно і тепло, щоб не застудитися
Будь
особливо уважним, проходячи біля будинків або високих дерев. Спершу впевнись у
відсутності загрози падіння льодових наростів.
Якщо
це можливо, тримайся на відстані від будинків та інших споруд, обираючи
найбільш безпечний маршрут руху.
Щасливих
та цікавих
канікул! Наберіться сил перед новим семестром
навчання!