середа, 18 грудня 2013 р.

Робота в групах на уроці хімії

 Позитивною стороною такого уроку є те, що всі учні приймають активну участь, працюють над завданням, не сидять пасивно в той час, коли вчитель виконує свою роботу. Учні зацікавленні в роботі зі своїми однокласниками досягаючи спільної мети. Щоб дійти до згоди, вони змушені прислухатися один до одного, задають один одному запитання, просять про допомогу в разі потреби. Вони вчаться допомагати іншим. Користь з такої роботи мають як і здібні учні так і учні, які в класі не  є активними. Здібні учні можуть продемонструвати свої здібності, знання, вміння без звертання  на себе зайвої  уваги  класу. Таких дітей цінять тоді й інші, бо перші виступають як вчителі, а не як суперники або конкуренти. В таких ситуаціях учні охоче вчаться у своїх однокласників. В груповій роботі повільніші діти краще справляються з завданням. Вони можуть представити свої знання та вміння в менш стресовій ситуації. Коли вчитель викликає відповісти біля дошки, дитина боїться  якщо відповідь буде невірною. Раз присоромлена в присутності всього класу, дитина не захоче більше відповідати за бажанням на жодне запитання, боячись, що інші будуть вважати його “дурним” .В групі учень менш ризикує даючи відповідь на запитання. Він може зробити відкриття що він зовсім не дурний, і що група цінує його ідеї.  Робота в  групі створює несміливому учневі відчуття схвалення. 




Немає коментарів:

Дописати коментар