Розвиток творчих
можливостей у кожного школяра потребує від учителя застосовування на уроці
творчих завдань, що складають систему, яка дасть можливість урізноманітнити
творчу діяльність учнів і забезпечити перехід від репродуктивних,
формально-логічних дій до творчих.
Кожен учитель
повинен пам'ятати, що творчі завдання забезпечують швидке набуття знань та
вмінь, закріплення й застосування їх на практиці. А це означає, що для розвитку творчих можливостей велике
значення мають пізнавальні процеси: пам'ять, увага, уява, фантазія. Саме ці
якості — основа для розвитку продуктивного мислення і творчих здібностей.
На сьогоднішній день вивчення природознавства у школі не обмежується формування у дітей уявлень про природу та її
компоненти. Зміст цього предмета складає система взаємопов’язаних понять,
засвоєння учнями кожного з яких потребує спеціальної методичної підготовки
вчителя. Уроки природознавства покликані виховувати у школярів повагу до праці, формувати в них певні трудові вміння і навички. Особлива увага
приділяється вихованню в учнів відповідальності за збереження навколишнього
середовища як важливого фактора існування людини.
Немає коментарів:
Дописати коментар