четвер, 14 травня 2020 р.

Завдання для 9 класу на 18.05.2020- 22.05.2020, 25.05.2020

Хімія 18.05.2020

Тема: Контрольне тестування.
Завдання.
1. Пройти тест. Обов'язково потрібно вказати своє їм'я. Вибрати лише одну вірну відповідь.

Тест за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScevnEPllA36BfrgVEYoJBguvR_rfqrVq0bXibnRkwQMnyNbw/viewform

Інформатика  (І і ІІ гр)

Тема: Повторення. Поняття комп'ютерної графіки.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=pZvsxQUcwjE

Інформатика (І і ІІ гр)

Тема: Повторення. Поняття комп'ютерної моделі.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rYigCLm_tKE

Хімія 22.05.2020

Тема: Аналіз контрольного тестування.
Завдання.
1. Повторити номенклатуру хімічних сполук.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=1DcQ0MvGzF4

Хімія 25.05.2020

Тема: Узагальнення вивченого за рік.
Завдання. Повторити конспект.


Інформатика 25.05.2020

Тема: Узагальнення вивченого за рік.
Завдання. Повторити конспект.






Завдання для 8 класу на 18.05.2020 - 22.05.2020, 25.05.2020

Хімія 18.05.2020

Тема: Аналіз контрольного тестування.
Завдання.
1. Повторити формули розв'язку задач.

Хімія 22.05.2020

Тема: Неорганічні речовини - основні представники у будівництві й побуті.
Завдання.
1. Підготувати доповіді.
2. Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=uB1b4MYBsn8


Хімія 25.05.2020

Тема: Узагальнення вивченого за рік.
Завдання.
1. Повторити про основні класи неорганічних сполук. 

Завдання для 11 класу на 18.05.2020-22.05.2020, 25.05.2020

Хімія 18.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTcxMzYzNDU2NzRa


Інформатика 18.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTczNjg0NjcwNTFa


Хімія 22.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTcxMzYzNDU2NzRa


Інформатика 22.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTczNjg0NjcwNTFa


Хімія 25.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTcxMzYzNDU2NzRa


Інформатика 25.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTczNjg0NjcwNTFa


Завдання для 10 класу на 18.05.2020 - 22.05.2020, 25.05.2020

Хімія 18.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MDk5NDRa

Інформатика 19.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MzkzNTFa

Хімія 22.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MDk5NDRa


Хімія 25.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MDk5NDRa

Завдання для 7 класу на 18.05.2020 - 22.05.2020, 25.05.2020

Інформатика 19.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTYxNDM0NTA2MTla/tc/Njc1NDgxOTkwOTla

Хімія 22.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTYxNDM0NTA2MTla/tc/Njc1NDQ4MzI4OTJa

субота, 9 травня 2020 р.

Завдання для 8 класу на 12.05.2020 - 15.05.2020

Хімія 15.05.2020

Тема: Контрольне тестування.
Завдання.
1.  Виконати контрольне тестування. Потрібно вибрати лише одну правильну відповідь, обов'язково в тесті вказати своє ПІБ.
2. Повторити формули неорганічних сполук.
Контрольне тестування за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdAfyCnW-DrOmattmNTnlQG55-L6YIHDJlECJZRpWxwECaa0w/viewform

Завдання для 9 класу на 12.05.2020 - 15.05.2020

Інформатика  12.05.2020

Тема: Повторення. Комп'ютерні публікації.  Види публікацій та їх шаблони.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням :
https://www.youtube.com/watch?v=Iw7KUjxBX1c


Інформатика 14.05.2020

Тема: Повторення. Комп'ютерні публікації. Етапи створення публікацій.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=MDwqmqxex_M

Хімія. 15.05.2020

Тема: Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. Підготовка до контрольного тестування.

Завдання.
1. Опрацювати параграф 37.
2. Повторити формули та класи неорганічних сполук.
3. Письмово виконати вправу 262.
4. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Jr4eXTA0xjQ


Виконані домашні роботи чекаю на електронну пошту або Viber.

Завдання для 11 класу на 12.05.2020-15.05.2020

Хімія 15.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTcxMzYzNDU2NzRa

Інформатика 15.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTczNjg0NjcwNTFa

Завдання для 10 класу на 12.05.2020 - 15.05.2020

Інформатика 12.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MzkzNTFa

Хімія 15.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MDk5NDRa


Завдання для 7 класу на 12.05.2020 - 15.05.2020

Інформатика (І гр) 12.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
 https://classroom.google.com/u/0/w/NTYxNDM0NTA2MTla/tc/Njc1NDgxOTkwOTla



Інформатика (ІІ гр) 14.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
 https://classroom.google.com/u/0/w/NTYxNDM0NTA2MTla/tc/Njc1NDgxOTkwOTla


Хімія 15.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTYxNDM0NTA2MTla/tc/Njc1NDQ4MzI4OTJa

пʼятниця, 1 травня 2020 р.

Завдання для 9 класу на 04.05.2020 - 08.05.2020

Хімія 04.05.2020

Тема: Взаємозв'язки між речовинами.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 36.
2. Виконати письмово вправу 259 ст 210.
3. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=F0WzEUTgGVg


Інформатика (І гр) 04.05.2020

Тема: Повторення. Використання діаграм у презентаціях.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Ig7gnl_bCpU


Інформатика (І Ігр) 05.05.2020

Тема: Повторення. Використання діаграм у презентаціях.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Ig7gnl_bCpU

Інформатика (І гр) 04.05.2020

Тема: Повторення. Використання анімацій  у презентаціях.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=M-uHT9tVSJQ



Інформатика (І Ігр) 07.05.2020

Тема: Повторення. Використання анімацій у презентаціях.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=M-uHT9tVSJQ


Хімія 08.05.2020

Тема: Взаємозв'язки між речовинами.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 36.
2. Виконати письмово вправу 256 (А,Б) ст 210

Виконані домашні роботи чекаю на електронну пошту або Viber

Завдання для 8 класу на 04.05.2020 - 08.05.2020

Хімія 04.05.2020

Тема: Способи добування солей.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 36.
2. Записати в зошит схему 14 ст 199.
3. Виконати письмово вправу 287 ст 201.
4. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=dnWbc593FWs
https://www.youtube.com/watch?v=Ye9ShXvZO4Q




Хімія 08.05.2020

Тема: Узагальнення знань про неорганічні сполуки.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 37.
2. Записати в зошит схеми 15, 16 ст 207.
3. Виконати письмово вправу 299 ст 207.
4. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=zQ32avu94yI

Виконані домашні завдання чекаю на электрону адресу або Viber

Завдання для 11 класу на 04.05.2020-08.-5.2020

Хімія 04.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTcxMzYzNDU2NzRa

Інформатика 04.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTczNjg0NjcwNTFa

Хімія 08.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTcxMzYzNDU2NzRa

Інформатика 08.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTczNjg0NjcwNTFa

Завдання для 10 класу на 04.05.2020 - 08.05.2020

Хімія 04.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MDk5NDRa


Інформатика 05.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MzkzNTFa


Хімія 08.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MDk5NDRa


Завдання для 7 класу на 04.05.2020 - 08.05.2020

Інформатика (І гр) 05.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTYxNDM0NTA2MTla/tc/Njc1NDgxOTkwOTla


Інформатика (ІІ гр) 07.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTYxNDM0NTA2MTla/tc/Njc1NDgxOTkwOTla


Хімія 08.05.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTYxNDM0NTA2MTla/tc/Njc1NDQ4MzI4OTJa

середа, 22 квітня 2020 р.

Завдання для 8 класу на 27.04.2020 - 30.04.2020

Хімія 27.04.2020

Тема: Способи добування кислот.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 35 ст 193-196.
2. Записати в зошит схему 13 ст. 196.
3. Виконати письмово вправу 283 ст 196.
4. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=OnIRUqP_UlE

Виконане завдання чекаю на Вайбер або електронну пошту.

Завдання для 9 класу на 27.04.2020 - 30.04.2020

Хімія 27.04.2020

Тема: Багатоманітність речовин і хімічних реакцій.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 35 ст 198-203.
2. Записати схеми 4 та5 в зошит ст 200-201.
3. Виконати письмово вправу 255 ст 205.
4. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Y4w2k4Zvsk0

Інформатика (І гр) 27.04.2020

Тема: Повторення. Презентації, вимоги до презентації, етапи створення презентацій.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=RaJDXU4DVJU

Інформатика (ІІ гр) 28.04.2020

Тема: Повторення. Презентації, вимоги до презентації, етапи створення презентацій.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=RaJDXU4DVJU

Інформатика (І гр) 28.04.2020

Тема: Повторення. Гіперпосилання і елементи управління в презентації.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=OTvkggIbBc8

Інформатика (ІІ гр) 30.04.2020

Тема: Повторення. Гіперпосилання і елементи управління в презентації.
Завдання.
1. Повторити конспект.
2. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=OTvkggIbBc8

Виконані завдання чекаю на Вайбер або електронну пошту.

Завдання для 11 класу на 27.04.2020-30.04.2020

Хімія 27.04.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTcxMzYzNDU2NzRa

Інформатика  27.04.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTczNjg0NjcwNTFa

Завдання для 10 класу на 27.04.2020 - 30.04.2020

Хімія 27.04.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням: 
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MDk5NDRa


Інформатика 28.04.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MzkzNTFa

пʼятниця, 17 квітня 2020 р.

Завдання для 9 класу на 21.04.2020 - 24.04.2020

Інформатика  21.04.2020

Тема: Повторення. Класифікація комп'ютерних мереж.

Завдання.
1. Переглянути відео - урок  за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=MEGA6GLJhaU
2. Записати в зошит які існують види комп'ютерних мереж.


Інформатика 23.04.2020

Тема: Повторення. Сучасні сервіси Інтернету. Веб 2.0

Завдання.
1. Переглянути відео - урок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=mq9ediCpaV4&list=PLg4amJeKuWMK2zqESzs3m2j0UcJ1jr7hb

2. Записати в зошит відповідь на запитання: Які сучасні сервіси відносять до технологій  Веб
2.0?


Хімія 24.04.2020

Тема: Природні й синтетичні органічні сполуки. Захист довкілля.

Завдання.
1. Опрацювати параграф 34.
2. Письмово виконати вправу в зошит 245 ст 197.
3. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WYV3Jbtj3eU

Виконані домашні завдання чекаю на Вайбер або електрону пошту.

Завдання з хімії для 8 класу за 24.04.2020

Тема: Способи добування основ і амфотерних гідроксидів.

Завдання.
1. Опрацювати параграф 34.
2. Записати в зошит схему 12 ст 192.
3. Письмово в зошитах виконати вправу 274 ст 193.
4. Переглянути відео :https://www.youtube.com/watch?v=XIcvYsTDFvA
https://www.youtube.com/watch?v=VzkCDTroNVo

Виконане домашнє завдання чекаю на Вайбер або електрону пошту. 

Завдання для 11 класу на 21.04.2020 - 24.04.2020

Хімія  24.04.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTcxMzYzNDU2NzRa


Інформатика 24.04.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTczNjg0NjcwNTFa

Завдання для10 класу на 21.04.2020- 24.04.2020

Інформатика 21.04.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MzkzNTFa


Хімія 24.04.2020


Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY5NTgxOTE3NDZa/tc/NjYxNDY3MDk5NDRa

Завдання для 7 класу на 21.04.2020-24.04.2020

Інформатика  21.04.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням
 https://classroom.google.com/u/0/w/NTYxNDM0NTA2MTla/tc/Njc1NDgxOTkwOTla


Хімія 24.04.2020

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням
https://classroom.google.com/u/0/w/NTYxNDM0NTA2MTla/tc/Njc1NDQ4MzI4OTJa

понеділок, 13 квітня 2020 р.

Завдання з хімії 9 клас за 17.04.2020

Тема: Структура білку.

Завдання:
1. Повторити параграф 33.
2. Записати в зошит про чотири структури білку ст 190.
3. Виконати письмово вправу 242 ст 190. 

Завдання з хімії 8 клас за 17.04.2020

Тема: Способи добування оксидів.
Завдання:
1. Читати параграф 33.
2. Записати в зошит схему 11 ст 188.
3. Письмово виконати вправу 265 ст 189.

Завдання для 11 класу за 17.04.2020

Хімія.

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTcxMzYzNDU2NzRa


Інформатика.

Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTY2MDUwOTQ5MDJa/tc/NTczNjg0NjcwNTFa

Завдання з інформатики за 16.04.2020

9 клас (ІІ група)

Тема: Повторення. Інформаційні технології в освіті. 
Завдання.
1.  Переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=_Udo9yuz1Ss
2. Записати в зошит поняття та абравіатуру СМАРТ технології.


7 клас (ІІ група)
 Тема уроку та завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/w/NTYxNDM0NTA2MTla/tc/Njc1NDgxOTkwOTla

Завдання з інформатики для 9 класу за 14.04.2020

ІІ група.

Тема: Повторення. Інформаційні технології в суспільстві.
Завдання.
1. Переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=304HSM2yxTs
2. Записати в зошит схему "Інформаційні процеси" (знаходиться в презентації)


І група.

Тема: Повторення. Інформаційні технології в освіті. 
Завдання.
1.  Переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=_Udo9yuz1Ss
2. Записати в зошит поняття та абравіатуру СМАРТ технології.

пʼятниця, 10 квітня 2020 р.

Завдання для 9 класу на 13.04.2020

Хімія.
Тема уроку: Амінокислоти. Білки.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 33.
2. Записати поняття що таке білки та амінокислоти ст 186-187.
3. Виконати письмово вправу 238.
4. Переглянути відео.https://www.youtube.com/watch?v=DqKpXsJml50



Інформатика.
Тема: Повторення. Інформаційні технології в суспільстві.
Завдання.
1. Переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=304HSM2yxTs
2. Записати в зошит схему "Інформаційні процеси" (знаходиться в презентації)

Завдання з хімії 8 клас за 13.04.2020

Тема: Розв'язування експерементальних задач.
Завдання:
1. Опрацювати ст 212-213.
2. Виконати в зошиті завдання І варіанту (1 завдання здійснити перетворення) ст 213.

понеділок, 6 квітня 2020 р.

Завдання з хімії 8 клас за 10.04.2020

Тема: Практична робота : Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.
 Опрацювати ст 182 - 183.
Завдання.
1. Описати кожний дослід в зошит.
Відео посилання на досліди:
Дослід 1https://www.youtube.com/watch?v=VZCJIOc4NN0
Дослід 2 https://www.youtube.com/watch?v=DZih_54Jthc
Дослід 3 https://www.youtube.com/watch?v=kfieYauW1nM
Дослід 4 https://www.youtube.com/watch?v=zVjTNZ8mIts
Дослід 5https://www.youtube.com/watch?v=6Su-CyY-5aI

Хімія 9 клас за 10.04.2020

Тема: Застосування вуглеводнів, їхня біологічна роль.
Завдання:
1. Повторити параграфи 31,32.
2. Виконати вправу 233 ст 185.

Завдання з інформатики 9 кл (ІІ гр) за 09.04.2020

Тема: Програми для створення та конструювання сайтів.
Завдання:  пройти інтегрований веб - квест за посиланням:
https://sites.google.com/view/voda--/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F?authuser=0

Завдання з інформатики 9 кл (І гр) за 07.04.2020

Тема: Програми для створення та конструювання сайтів.
Завдання:  пройти інтегрований веб - квест за посиланням:
https://sites.google.com/view/voda--/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F?authuser=0

Завдання з інформатики 9 клас (ІІ гр) за 07.04.2020

Тема: Використання он-лайн систем для конструювання сайтів.

Завдання: переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=w1dWWeGDeaw&t=775s

неділя, 5 квітня 2020 р.

Інформатика 9 (І гр) клас за 06.04.2020

Тема: Використання он-лайн систем для конструювання сайтів.

Завдання: переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=w1dWWeGDeaw&t=775s

Завдання з хімії 9 клас за 06.04.2020

Тема: Крохмаль та целюлоза. Формули, застосування.

Завдання.
1. Опрацювати параграф  32 ст 180.
2. Записати в зошит фізичні властивості Крохмалю та Целюлози.
3. Виконати вправу 235 ст 185 (письмово).
4. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=WLikXdwxLAk

Завдання з хімії 8 клас за 06.04.2020

Тема: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук.
Опрацювати параграф 38

Завдання.
1. Записати визначення ст 208.
2. Записати блок - схеми  ст 209-210.
3. Виконати вправу 310 (а,б)

Завдання з хімії 9 клас за 03.04.2020


Хімія 9 клас. (1 урок)
Тема: Вуглеводи. Глюкоза, сахароза, молекулярні формули, фізичні властивості. 
(В підручнику параграф 31)
Завдання.
1. Опрацювати міні - лекцію.
2. Виписати в зошит матеріал червоним кольором та схему "Вуглеводи"
Вуглеводи — найважливіші природні сполуки, що характеризуються біоло­гічною активністю, відіграють важливу роль у житті рослин, тварин, людини.
Свою назву одержали через початкові уявлення про склад вуглеводів як спо­лук Карбону з водою: СХ2О) . Назву у свій час запропонував російський хімік Шмідт Карл Генріхович (1822 – 1894). Ця назва збереглася дотепер, хоча доведено складну будову вуглеводів. Перші дослідження про склад вуглеводів – вміст атомів Карбону, Гідрогену та Оксигену встановив шведський вчений Беорцеліус Йєнс Якоб.

У рослинах міститься до 70 % вуглеводів, в організмі тварин і людини — до 20 %. їжа людини на 70 % складається з вуглеводів.
Вуглеводи. Глюкоза - Хімія. Рівень стандарту. 10 клас. Ярошенко
Найпростіший представник вуглеводів — глюкоза, має молекулярну фор­мулу С6Н12О6
Як показали дослідження, у розчині глюкози є молекули лінійної й цикліч­ної будови. 
Наявність функціональної групи -СОН дозволяє зарахувати глюкозу до класу альдегідів.  За своєю будовою глюкоза — складна багатофункціональна спо­лука, що містить п'ять гідроксильних груп і одну альдегідну групу

 (-СОН):     СН2ОН – СНОН - СНОН - СНОН - СНОН - С ОН
Глюкоза — цінна поживна речовина. У результаті її окиснення в тканинах вивільняється енергія, необхідна для нормальної життєдіяльності організмів. Реакцію окиснення можна описати сумарним рівнянням:

С 6Н12O6 + 6О2 ® 6СО2 + 6Н2О
Наводимо приклади застосування глюкози.
Важливе значення для життєдіяльності людини й тварин мають реакції бродіння глюкози.
Спиртове бродіння:  С 6Н12O6 ®2  H 5 OH + 2СО2
Молочнокисле бродіння: С 6Н12O6 ®2СНз - СН(ОН) – СООН
Ізомери глюкози – фруктоза і галактоза, їх коротка характеристика.
Сахароза — представник дисахаридів, має молекулярну формулу С12Н22О11 і являє собою сполучення двох молекул: глюкози та фруктози.
Її важлива властивість — здатність до гідролізу з утворенням глюкози й фруктози:    С12Н22О112О ® С6Н12О612Н12О6                         
Фізичні властивості глюкози й сахарози. Білі кристалічні речовини, добре розчинні у воді, мають низькі температу­ри плавлення.
3. Переглянути відео - матеріал, за писиланням:
4. Виконати письмово вправу 229 ст. 180.

Виконане домашнє завдання чекаю на вайбер. 

Завдання з інформатики 9 клас за 02.04.2020

Інформатика 9 клас - ІІ група (7 урок)


Тема: Використання он-лайн систем конструювання сайтів.

Завдання.
1. Опрацювати відео - презентацію:https://www.youtube.com/watch?v=RBj3TjgxJYg

2. Записати в зошит матеріал із слайдів:3, 5,6,8.

3. З переглянутої відео - презентації сформувати алгоритм створення сайтів і записати його в зошит. 

Виконане домашнє завдання чекаю на вайбер. 

вівторок, 31 березня 2020 р.

Завдання з інформатики для 9 класу за 31.03.2020

Інформатика 9 клас - І група - 8 урок

Тема: Використання он-лайн систем конструювання сайтів.

Завдання.
1. Опрацювати відео - презентацію:https://www.youtube.com/watch?v=RBj3TjgxJYg

2. Записати в зошит матеріал із слайдів:3, 5,6,8.

3. З переглянутої відео - презентації сформувати алгоритм створення сайтів і записати його в зошит. 

Виконане домашнє завдання чекаю на вайбер. 

Завдання з інформатики 10 клас за 31.03.2020

Тема: Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну.
Завдання.
1.Розглянути міні- лекцію.
2. Записати в зошит матеріал, який виділений червоним кольором. 

На сьогоднішній день векторна графіка відіграє велику роль. Її технології широко використовують як для друкарського дизайну, так, і у веб-дизайні. Упевнено можна казати, що більшість дизайнерів успішно використовують векторну графіку. Векторні зображення використовують для створення графічних об'єктів, для яких має значення збереження чітких та ясних контурів (креслення, схеми, логотипи, мапи, діаграми тощо) навіть при зміні розмірів. На відміну від растрової графіки для побудови векторного зображення використовують примітивні геометричні об'єкти (лінії, кола, криві, багатокутники). У файлі зображення зберігають відомості про типи графічних об'єктів, числові значення їхніх властивостей, необхідні для їх відтворення, а також дані про товщину і колір контурів об'єктів та колір і тип заповнення їхніх внутрішніх областей.
Векторне зображення — це зображення, що складається з простих геометричних об'єктів (ліній, кіл, кривих, багатокутників), які можна описати математичними рівняннями.
На відміну від растрової графіки, у векторній графіці базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою. Таке представлення даних компактніше, але побудова об'єктів супроводжується неперервним перерахунком параметрів кривої у координати екранного або друкованого зображення. Лінія є елементарним об'єктом, якому притаманні певні особливості: форма, товщина, колір, тощо. Любий об'єкт (прямокутник, еліпс, текст і навіть пряма лінія) сприймається як криві лінії. Виключення складають лише імпортовані растрові об'єкти. Векторні об'єкти завжди мають шлях, що визначає їх форму. Якщо шлях є замкненим, тобто кінцева точка співпадає з початковою, об'єкт має внутрішню ділянку, яка може бути заповненою кольором або іншими об'єктами. Всі шляхи містять дві компоненти: сегменти та вузли.
Шлях уявляє собою маршрут, що з'єднує початкову та кінцеву точку.
  • Сегмент - окрема частина шляху, може бути як прямою, так і кривою лінією.
  • Вузол - початкова або кінцева точка сегмента.
Кожен елемент векторної графіки містить ці три основні елементи і дозволяє їх редагування.
За допомогою кривих створюється контур об'єкта, всередині якого може бути заповнення (будь-який колір, штрихування або зображення). Заповнений об'єкт трактується як єдиний елемент, тобто при змінюванні форми об'єкта, заповнення заповнює всю його внутрішню ділянку.
Заповнення можна розбити на 4 категорії:
  1. однорідне заповнення одним кольором або штрихуванням;
  2. градієнтне, при якому кольори або тіні поступово змінюються (лінійна, радіальна, конічна, прямокутна тощо);
  3. візерункове, при якому об'єкт заповнюється повторювальними зображеннями (двоколірними або повноколірними);
  4. текстурне заповнення (художні зображення).
Векторний графічний редактор - спеціалізована програма, призначена для створення та обробки векторних зображень. Такі програми використовуються в роботі художників і дизайнерів різних напрямків, конструкторів, мультиплікаторів, у сфері ділової графіки, для презентацій, публікації в Інтернеті і т.п.
Векторні графічні редактори надають можливість створювати і редагувати векторні зображення безпосередньо на екрані комп'ютера, а також зберігати їх у різних векторних форматах.
Перелічимо основні інструменти векторних редакторів.
    • Криві Безьє - дозволяють створювати прямі, ламані і гладкі криві, що проходять через вузлові точки, з певними дотичними в цих точках.
    • Набір геометричних фігур (примітивів).
    • Заливка - дозволяє зафарбовувати обмежені області певним кольором, або градієнтом.
    • Текст створиться за допомогою відповідного інструменту, а потім часто перетворюється в криві [2] (у векторне зображення), щоб забезпечити незалежність зображення від шрифтів, наявних (або відсутніх) на комп'ютері, використовуваному для перегляду.
    • Олівець - дозволяє створювати лінії "від руки".




Приклад векторної графіки.
3. Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=pee3CaiJKVY
4. Письмово в зошитах дати відповідь на наступні запитання:
  1. Що таке векторне зображення?
  2. Яке призначення редакторів векторної графіки?
  3. Основний елемент векторної зображення?
  4. Які недоліки векторної графіки?
  5. Які переваги векторної графіки?


Виконане домашнє завдання чекаю на Вайбер або електронну адресу.

Завдання з інформатики 9 клас за 31.03.2020

9 клас інформатика- ІІ група  (1 урок)
Тема: Поняття мови розмітки гіпертексту.

Завдання.
1. Опрацювати лекцію. 
Гіпертекст — це текст для перегляду на комп'ютері, який містить зв'язки з іншими документами («гіперзв'язки» чи «гіперпосилання»). Читач має змогу перейти до пов'язаних документів безпосередньо з вихідного (первинного) тексту, активувавши посилання.
HTML (англ. HyperText Markup Language — Мова розмітки гіпертекстових документів) — основана на SGML текстова мова розмітки, призначена для маркування документів, що містять текст, зображення, гіперпосилання, тощо. HTML-документи лежать в основі Веб, і відображаються із допомогою веб-браузерів. Разом із видимою інформацією, HTML-документи містять додаткові метадані, такі як, наприклад, мова тексту, автор документа, стислий підсумок. Мова розмітки розроблялась консорціумом W3C, остання версія — 4.01, очікується, що HTML буде замінена розширюваною мовою розмітки гіпертексту (XHTML).
Дані у форматі HTML нагадують звичайні текстові файли за винятком того, що деякі символи в них (так звані теги (tag)) інтерпретуються як розмітка.Тег – інструкція браузеру, яка вказує спосіб відображення тексту. Розмітка надає документу деяку, визначену тегами, структуру: параграфи, розділи, абзаци, списки, малюнки, таблиці, колонтитули, індекси, зміст тощо. Всередині кожного блоку можна змінювати шрифт, розмір символів, колір тексту, виділяти текст курсивом та/або робити його напівжирним. Головною особливістю HTML є спроможність використовувати гіперзв'язки (links), завдяки яким можливі посилання та переходи з поточної веб-сторінки на інші документи, як локальні (документи поточного сервера), так і такі, що знаходяться на серверах в найвіддаленіших регіонах земної кулі. Мова HTML, також дозволяє вставляти в документи зображення, звук, відео та ін. Перегляд HTML-документу здійснюється за допомогою веб-оглядача (таких програм як Internet Explorer, Netscape та ін.).
Первинна мова розмітки HTML розроблялася у стандарті SGML, але зараз все частіше можна бачити використання XHTML, в основному подібної до звичайного HTML за вийнятком деяких синтаксичних відмінностей, введених стандартом XML.
2. Записати в зошит інформацію виділену червоним кольором. 
3. Дати письмово відповідь на питання:
1..Для чого була розроблена мова HTML?
2..Що таке тег?
3.Які існують типи тегів?
Виконане домашнє завдання чекаю на Вайбер або електронну адресу.

неділя, 29 березня 2020 р.

Завдання на понеділок 30.03.2020 р.

11 клас хімія (І урок)
Завдання знаходяться за посиланням:
 https://classroom.google.com/u/0/c/NTY2MDUwOTQ5MDJa/a/NTcxMDk5NDA0MTha/details


9 клас хімія (ІІ урок)

Тема: Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль.(параграф 30)
Завдання.
1. Опрацювати лекцію. 
1. Будова жирів
Історія вивчення жирів пов’язана із прізвищами двох французьких вчених. У 1817р М. Шеврель нагрів жир з водою в лужному середовищі. В результаті реакції він отримав гліцерин та суміш карбонових кислот.
У 1857р П. Бертло проробив зворотну реакцію, він нагрів гліцерин з вищими карбоновими кислотами і отримав жир.
Чи можете ви ,аналізуючи роботу цих вчених,  висловити припущення – що таке жири з  хімічної точки зору?
Жири – естери трьохатомного спирту гліцерину та вищих карбонових кислот.
2. Утворення жирів
Жири – продукти реакції етерифікації:
СН2 ─ ОН               НООС-R1       CН2 ─ О ─ СО ─R1
       │                                                   │
СН  ─ ОН      +       НООС-R2 →   CН  ─ О ─ СО ─R2  + 3Н2О       
│                                                   │
СН2 ─ ОН               НООС-R3         CН2  ─ О ─ СО ─R3  
Глицерин               карбонові            жир
                               кислоти   
3. Склад жирів 
До складу молекули жиру входять залишки гліцерину та карбонових кислот. Rрадикал кислоти, що містить від 3 до 25 атомів Карбону. Цікаво, що до складу природних жирів входять карбонові кислоти лише з парним числом атомів Карбону. Найпоширеніші кислоти, що входять до складу жирів:
С17Н35 СООН   стеаринова кислота
С15Н31 СООН   пальмітинова кислота           насичені карбонові
С3Н7 СООН     масляна кислота                        кислоти


С17Н33 СООН    олеїнова кислота                    
С17Н31 СООН    лінолева кислота                  ненасичені карбонові
С17Н29 СООН   ліноленова кислота                   кислоти

Склад жирів визначає їх агрегатний стан. Тверді жири містять залишки переважно насичених кислот, рідкі – переважно ненасичених.

CН2 ─ О ─ СО ─ С17Н35                        СН2    ─О ─ СО ─С17Н33
       │                                                       │
СН  ─ О ─ СО ─   С17Н35                  СН  ─ О ─ СО ─   С17Н33
│                                                       │
СН2 ─ О ─ СО ─ С17Н35                    СН2 ─ О ─ СО ─ С17Н33
Тристеарин (твердий жир)               триолеїн ( рідкий жир)

 4. Фізичні властивості жирів
Тваринні жири- тверді, рослинні – рідкі. Не розчиняються у воді, але добре розчиняються в органічних розчинниках.
Інформація до роздуму
Науковці та лікарі – дієтологи говорять, що споживання твердих жирів(сала) спричиняє утворення бляшок холестерину на стінках кровоносних судин. Це призводить до зростання кількості серцево – судинних захворювань. Тож, краще вживати олію.
 А чи не краще  застосовувати маргарин?

Під час утворення маргарину відбуваються зміни в структурі молекул карбонових кислот. Утворюються транс – ізомери. Наслідком вживання такого жиру може стати утворення дефектних біологічних структур. Якщо ви турбуєтеся про своє здоров’я. вилучайте із раціону гідрогенізовані жири. Про слід пам’ятати любителям чіпсів, майонезу, фаст – фудів.
2. Записати в зошит інформацію виділену червоним кольором. 

3. Переглянути відео матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=KzrxUSQVksI
                                                 https://www.youtube.com/watch?v=NlBW1m1ELX8
4. Виконати вправу 224 ст 173

Виконане домашнє завдання чекаю на Вайбер або електронну адресу.

8 клас хімія (ІІІ урок)

Тема: Амфотерні оксиди та гідроксиди. (параграф 31)

Завдання.
1. Опрацювати міні - лекцію.

Крім кислотних і оснόвних оксидів, існують такі, які можуть реагувати і з кислотами, і з лугами.
Оксиди, здатні виявляти і оснóвні, і кислотні властивості, називають амфотерними.

Гідроксиди, які відповідають таким оксидам, теж проявляють і оснóвні, і кислотні властивості, тому й вони є амфотерними.
До амфотерних сполук належать: ZnO, Zn(OH)2, BeO, Be(OH)2, Al2O3, Al(OH)3, Cr2O3, Cr(OH)3 тощо.
Амфотерними сполуками є оксиди та гідроксиди лише металічних елементів.

Хімічні властивості амфотерних оксидів

Хімічні властивості амфотерних оксидів
Амфотерні оксиди при взаємодії з кислотами проявляють оснóвні властивості, а при взаємодії з лугами й оснóвними оксидами – кислотні:
ZnO + 2HCl = ZnCl2 + H2O;
ZnO + KOH = K2ZnO2 + H2O;
ZnO + Na2O =Na2ZnO2 (натрій цинкат) (при сплавлянні).

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів    

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів

2. Записати в зошит поняття червоного кольору. 
3. Переглянути відео матеріал:  https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzc
                                                          https://www.youtube.com/watch?v=s0glSe-frQQ
4. Виконати вправу в зошит з підручника №247 ст. 174

Виконане домашнє завдання чекаю на Вайбер або електронну адресу.


10 клас хімія (6 урок)
Тема: Жири, як представники естерів. Роль жирів. (параграф 22)

Завдання.
1. Опрацювати лекцію. 
1. Будова жирів
Історія вивчення жирів пов’язана із прізвищами двох французьких вчених. У 1817р М. Шеврель нагрів жир з водою в лужному середовищі. В результаті реакції він отримав гліцерин та суміш карбонових кислот.
У 1857р П. Бертло проробив зворотну реакцію, він нагрів гліцерин з вищими карбоновими кислотами і отримав жир.
Чи можете ви ,аналізуючи роботу цих вчених,  висловити припущення – що таке жири з  хімічної точки зору?
Жири – естери трьохатомного спирту гліцерину та вищих карбонових кислот.
2. Утворення жирів
Жири – продукти реакції етерифікації:
СН2 ─ ОН               НООС-R1       CН2 ─ О ─ СО ─R1
       │                                                   │
СН  ─ ОН      +       НООС-R2 →   CН  ─ О ─ СО ─R2  + 3Н2О       
│                                                   │
СН2 ─ ОН               НООС-R3         CН2  ─ О ─ СО ─R3  
Глицерин               карбонові            жир
                               кислоти   
3. Склад жирів 
До складу молекули жиру входять залишки гліцерину та карбонових кислот. R – радикал кислоти, що містить від 3 до 25 атомів Карбону. Цікаво, що до складу природних жирів входять карбонові кислоти лише з парним числом атомів Карбону. Найпоширеніші кислоти, що входять до складу жирів:
С17Н35 СООН   стеаринова кислота
С15Н31 СООН   пальмітинова кислота           насичені карбонові
С3НСООН     масляна кислота                        кислоти


С17Н33 СООН    олеїнова кислота                    
С17Н31 СООН    лінолева кислота                  ненасичені карбонові
С17Н29 СООН   ліноленова кислота                   кислоти

Склад жирів визначає їх агрегатний стан. Тверді жири містять залишки переважно насичених кислот, рідкі – переважно ненасичених.

CН2 ─ О ─ СО ─ С17Н35                        СН2    ─О ─ СО ─С17Н33
       │                                                       │
СН  ─ О ─ СО ─   С17Н35                  СН  ─ О ─ СО ─   С17Н33
│                                                       │
СН2 ─ О ─ СО ─ С17Н35                    СН2 ─ О ─ СО ─ С17Н33
Тристеарин (твердий жир)               триолеїн ( рідкий жир)

 4. Фізичні властивості жирів
Тваринні жири- тверді, рослинні – рідкі. Не розчиняються у воді, але добре розчиняються в органічних розчинниках.
Інформація до роздуму
Науковці та лікарі – дієтологи говорять, що споживання твердих жирів(сала) спричиняє утворення бляшок холестерину на стінках кровоносних судин. Це призводить до зростання кількості серцево – судинних захворювань. Тож, краще вживати олію.
 А чи не краще  застосовувати маргарин?

Під час утворення маргарину відбуваються зміни в структурі молекул карбонових кислот. Утворюються транс – ізомери. Наслідком вживання такого жиру може стати утворення дефектних біологічних структур. Якщо ви турбуєтеся про своє здоров’я. вилучайте із раціону гідрогенізовані жири. Про слід пам’ятати любителям чіпсів, майонезу, фаст – фудів.
2. Записати в зошит інформацію виділену червоним кольором. 

3. Переглянути відео матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=KzrxUSQVksI
                                                 https://www.youtube.com/watch?v=NlBW1m1ELX8
4. Виконати вправу 164  ст 135

Виконане домашнє завдання чекаю на Вайбер або електронну адресу.



9 клас інформатика (7 урок)
Тема: Поняття мови розмітки гіпертексту.

Завдання.
1. Опрацювати лекцію. 
Гіпертекст — це текст для перегляду на комп'ютері, який містить зв'язки з іншими документами («гіперзв'язки» чи «гіперпосилання»). Читач має змогу перейти до пов'язаних документів безпосередньо з вихідного (первинного) тексту, активувавши посилання.
HTML (англ. HyperText Markup Language — Мова розмітки гіпертекстових документів) — основана на SGML текстова мова розмітки, призначена для маркування документів, що містять текст, зображення, гіперпосилання, тощо. HTML-документи лежать в основі Веб, і відображаються із допомогою веб-браузерів. Разом із видимою інформацією, HTML-документи містять додаткові метадані, такі як, наприклад, мова тексту, автор документа, стислий підсумок. Мова розмітки розроблялась консорціумом W3C, остання версія — 4.01, очікується, що HTML буде замінена розширюваною мовою розмітки гіпертексту (XHTML).
Дані у форматі HTML нагадують звичайні текстові файли за винятком того, що деякі символи в них (так звані теги (tag)) інтерпретуються як розмітка.Тег – інструкція браузеру, яка вказує спосіб відображення тексту. Розмітка надає документу деяку, визначену тегами, структуру: параграфи, розділи, абзаци, списки, малюнки, таблиці, колонтитули, індекси, зміст тощо. Всередині кожного блоку можна змінювати шрифт, розмір символів, колір тексту, виділяти текст курсивом та/або робити його напівжирним. Головною особливістю HTML є спроможність використовувати гіперзв'язки (links), завдяки яким можливі посилання та переходи з поточної веб-сторінки на інші документи, як локальні (документи поточного сервера), так і такі, що знаходяться на серверах в найвіддаленіших регіонах земної кулі. Мова HTML, також дозволяє вставляти в документи зображення, звук, відео та ін. Перегляд HTML-документу здійснюється за допомогою веб-оглядача (таких програм як Internet Explorer, Netscape та ін.).
Первинна мова розмітки HTML розроблялася у стандарті SGML, але зараз все частіше можна бачити використання XHTML, в основному подібної до звичайного HTML за вийнятком деяких синтаксичних відмінностей, введених стандартом XML.
2. Записати в зошит інформацію виділену червоним кольором. 
3. Дати письмово відповідь на питання:
1..Для чого була розроблена мова HTML?
2..Що таке тег?
3.Які існують типи тегів?
Виконане домашнє завдання чекаю на Вайбер або електронну адресу.


11 клас інформатика (8 урок)
Завдання знаходяться за посиланням:
https://classroom.google.com/u/0/c/NTY2MDUwOTQ5MDJa/a/NTczNTAxMzA0MzNa/details