№
|
Тема уроку
|
Мета уроку
|
Навчальні цілі
|
1
|
Соціальні чинники здоров*я.
|
Аналіз соціальної безпеки свого населеного пункту. Розвити навички учнів
критично мислити протидії негативному впливу ЗМІ.
|
Наприкінці заняття учні :
Пояснюють значення
терміну «соціальне середовище».
Називають ознаки
здорового і нездорового соціального середовища.
Аналізують соціальну
безпеку свого населеного пункту, можливості реалізації своїх прав.
Наводять приклади
позитивного та негативного впливу ЗМІ.
|
2
|
Впливи найближчого оточення.
|
Ознайомлення з поняттям синергії, розвиток навичок розбудови стосунків,
протидії негативному соціальному впливу.
|
Наприкінці заняття учні :
Оцінюють якість своїх
стосунків.
Пояснюють значення
терміну «синергія».
Називають позитивні
і негативні впливи найближчого свого оточення.
Демонструють уміння
поліпшувати стосунки, обирати друзів, компанію.
|
3
|
Хвороби цивілізації і реклама.
|
Формування загальної культури учнів. Розвивати навички критичного
мислення і протидії рекламі тютюну та алкоголю.
|
Наприкінці заняття учні :
Наводять приклади «хвороб
цивілізації».
Пояснюють, як
куріння пов*язане з небезпекою виникнення раку, як працює реклама.
Демонструють вміння
нейтралізувати вплив реклами.
|
4
|
Причини і наслідки вживання наркотиків.
|
З*ясування причин і наслідків вживання наркотиків, аналіз існуючих у
молодіжному середовищі міфів про них, формування негативного ставлення до
вживання психотропних речовин.
|
Наприкінці заняття учні :
Пояснюють значення
терміна «психоактивні речовини».
Наводять приклади
соціальних і психологічних чинників, через які люди починають вживати
наркотики; негайних і віддалених наслідків вживання наркотиків.
Розпізнають міфи і
факти про наркотики.
Демонструють негативне
ставлення до наркотиків.
|
5
|
Наркотична залежність.
|
З*ясувати механізм виникнення наркотичної залежності, відпрацювання
уміння надавати перш допомогу у разі передозування наркотиків.
|
Наприкінці заняття учні:
Називають чотири
кроки до виникнення залежності.
Розпізнають ознаки
наркотичної залежності.
Демонструють уміння
надавати першу допомогу у раз передозування наркотиків.
|
6
|
Ні – наркотикам.
|
Ознайомлення з положенням кримінального законодавства у сфері боротьби з
наркотиками.
|
Наприкінці заняття учні :
Пояснюють чому
наркотики є державною проблемою. Називають
статі Кримінального кодексу, що визначають відповідальність за злочини,
пов*язані з наркотиками. Демонструють
уміння відмовитися від небезпечної пропозиції.
|
7
|
Наркотики і ВІЛ.
|
Актуалізація і поповнення базових знань про ВІЛ/СНІД, усвідомлення між
вживанням психоактивних речовин і ризиком інфікування ВІЛ.
|
Наприкінці заняття учні :
Пояснюють
відмінність між ВІЛ і СНІД. Оцінюють
ризики інфікування ВІЛ у різних ситуаціях. Називають три стадії ВІЛ інфекції та її ознаки. Характеризують особливості поширення
ВІЛ в Україні і світі. Наводять
дані про інфікування молоді в Україні.
|
8
|
ВІЛ/СНІД і права людини.
|
Ознайомлення із законодавством України у сфері протидії епідемії
ВІЛ/СНІДу, формування активної життєвої позиції.
|
Наприкінці заняття учні :
Називають приклади
базових прав людини та положень
законодавства України у сфері протидії епідемії. Демонструють активну життєву позицію і негативне ставлення до
проявів стигми дискримінації.
|
9
|
Захист проектів.
|
Перевірити рівень знань учнів з вивченої теми.
|
Я, працюю учителем хімії в Мар'їнському ЗЗСО І - ІІІ ст № 2 Донецької області. Тема над якою я працюю : "Використання інтерактивних методів навчання при викладанні хімії". Педагогічне кредо : "Учень - це не посудина, яку потрібно заповнити, учень - факел, який треба запалити".
Немає коментарів:
Дописати коментар